Cu ceva timp in urma, exista o regula pe internet conform careia, unde se socializeaza, se socializeaza, iar unde se fac cumparaturi, se fac cumparaturi. Cele doua nu prea aveau cum sa se intalneasca. Astazi, in schimb, aceasta regula a cam disparut. Multe achizitii pot fi facute de pe retelele de socializare. Multe firme isi prmomoveaza produsele acolo si astfel isi fidelizeaza si clientii.
Daca e sa ma refer tot la Facebook (ca pana la urma tot primul loc il ocupa la nivel de retea de socializare), as putea spune ca s-a transformat intr-o mare sursa de trafic pentru o multime de magazine online, in special pentru cele care vand produse pentru femei.
Asadar, intrebarea care se pune ar fi daca este important ca un magazin sa fie prezent in cadrul retelelor de socializare. As spune ca da...ca este destul de important. Utilizatorii retelelor de socializare interactioneaza intre ei, cer pareri, sugestii....de aceea un magazin ar trebui sa aiba un fan page, unde clientii sa "se intalneasca".
In ceea ce priveste restul retelelor....Twitter- prezinta un numar destul de mare de utilizatori si in Romania si este folosit ca mijloc de comunicare, de majoritatea magazinelor online. Google + se "confrunta" cu acest "fenomen" (achizitii online), nu de foarte mult timp. Recent, a inceput sa permita si el. creare de pagini pentru brand-uri pentru ca utilizatorii sa poate interactiona cu magazinele online. Foarte important este faptul ca aici, campaniile nu sunt planificate, ele se desfasoara zilnic, comunicare dintre utilizatori avand loc zilnic.
In concluzie, acest "parteneriat" intre retelele de socializare si maazinele online este un beneficiu, atat pentru utilizatori, cat si pentru brand-uri.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu