joi, 8 decembrie 2011

LinkedIn si Tumblr




LinkedIn –paradisul carieristilor


LinkedIn este o rețea cu 100 de milioane de utilizatori, care a fost cotată și la bursă, înregistrând dublarea valorii acțiunilor în prima zi de cotație.


LinkedIn este o rețea socială cu specific professional, mai degrabă un Curriculum Vitae online, unde sunt specificate informațiile, publicațiile, competențele și studiile mai importante ale membrilor. Legăturile interpersonale se formează cum se formează și pe Facebook, însă partenerii nu sunt prietnii din copilărie, ci colegi și parteneri de afaceri. Scopul lor este să formeze relații care în viitor vor aduce beneficii realizate prin afaceri noi de succes, oportunităti sau locuri de muncă noi.


LinkedIn nu are ca scop shareuirea diferitelor poze, afost inființat pentru a ajuta la crearea unei cariere de succes și pentru a găsi joburi cât mai bune.




Tumblr

Dacă luăm un blog classic și îl încrucisăm cu Twitter obținem Tumblr. Nu este limitare de caractere ca în Twitter, se pot posta idei, opinii cât de lungi vrea autorul, se pot formata postările, se pot aplica taguri. Postările unui sunt organizate cronologi
c, exact ca în blogurile clasice.

Apoi intervine influența Twitterului, care revitalizeaza acțiunea bloggerilor, prins posibilitatea urmăririi unor persoane favorite. Această activitate apare pe dashboard-ul nostru, se pot da likeuri, se pot rebloga și comenta.Din toată activitatea aceasta rezulta într-o comunicare continuă între membrii rețelei. Se pot forma rețele de comunicare între persoane care nu se cunosc între ele, dar cu interese comune. Un blog classic se poate transforma cu usurință într-un profil de Tumblr.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu