miercuri, 28 decembrie 2011

Utilizatorii Social Media




Fiecare afacere ştie importanţa mass-mediei sociale. Nu se mai pot viziona reclame, fără a vedea pagina de Facebook a companiei listate, alte fotografii gazdă ori concursuri video pe Twitter.

Pur şi simplu, Facebook şi Twitter sunt o necesitate pentru oricine încearcă să atragă clienţii online. Acestea sunt site-uri social media pentru majoritatea utilizatorilor iar clienţii potenţiali vor cerceta o companie de pe Facebook, chiar înainte de a merge la site-ul afacerii respective. Cu toate acestea, toate aceste alte site-uri de social media, în special site-uri de nișă, nu sunt o necesitate pentru toată. În funcţie de afacerea utilizatorului, există site-uri de social media, care sunt mult mai orientate spre client şi se dovedesc mult mai eficiente decât celelalte.

1. Pentru un furnizor de produse

Pentru furnizorii de produse, interesul pentru răspândirea în continuare a brand-ului este un punct cheie al afacerii. Nu numai că se pot posta imagini ale produselor, dar se pot posta, de asemenea, anunțuri pe blog, în care produsul a fost utilizat sau orice alt tip de comentariu. Acesta este un mod minunat de a crea un buzz vizuale despre produs, şi este și foarte simplu pentru consumatori să își împărtășească părerile despre produsul achiziționat.
Un furnizor de produse ar trebui să aibă, de asemenea, un cont YouTube, pentru a posta reclame sau în cazul în care se intenționează să se evidenţieze ce concursuri video au produsele specifice.

2. Pentru artizani

Pentru cei care oferă opere de artă, mobilier, haine, bijuterii, precum şi alte bunuri artizanale, site-uri de social media, cum ar fi Etsy, Pinterest, şi YouTube sunt o necesitate. Etsy este deja site-ul cel mai utilizat pentru cei care caută produse lucrate manual, Pinterest este cel mai rapid site pentru împărtășirea de idei. Dacă se dorește să se atragă atentia, companiile specializate în bunuri de casă trebuie să aibă conturi active pe aceste site-uri şi trebuie să prezinte cele mai bune oferte.
YouTube este, de asemenea, un site pe care trebuie să aibă cont deoarece artizani pot oferi tutoriale scurte pe care clienţii, odată ce cumpăra consumabile, pot fi antrenați în procesul de creaţie - fie că este vorba de tricotat o eşarfă sau de a urmări o reţetă.

3. Pentru furnizorul de servicii

Pentru furnizorii de servicii, cum ar fi avocaţi, profesorii online, profesionişti de marketing, există două site-uri principale pe care ar trebui să ia în Facebook şi Twitter, dar și LinkedIn şi YouTube. LinkedIn este un loc minunat pentru profesionişti, în special a celor care au tendinţa de a lucra singuri, cei care gestionează un singur birou, pentru a atrage alţi profesionişti care doresc servicii. YouTube este, de asemenea, o idee buna dacă serviciul este oferirea de tutoriale.
Dacă se decide a rula un cont pe fiecare site de social media, se poate pierde timp preţios. În plus faţă de Twitter și Facebook, companiile care doresc să atragă atenţia profesioniştilor, fie că este un parteneriat sau doar un alt angajat, LinkedIn este, de asemenea, o necesitate.

Use social media to create a dialogue with consumers.
&
Think global; consumers are.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu