miercuri, 14 decembrie 2011

Din tainele e-business

Urmează sărbătorile când toată lumea se pregăteşte de cumpărături şi cadouri pentru cei dragi. Şi nu puţini dintre noi aleg să cumpere produse de pe internet. Aşa că am dat peste un articol http://www.palmerwebmarketing.com/blog/the-ultimate-holiday-checklist-for-e-commerce-success/

Pe scurt ce ar trebui sa mai conţină site-urile în această perioadă în care vânzările ar trebui să crească şi să îşi asiguri cumpărătorii că nu vor avea surprize neplăcute:

- oferirea de discounturi. Aceste discounturi atrag oricând şi clienţii se vor întoarce. Şi pentru mai multă eficacitate este sugerată modalitatea de a trimite emailuri la fiecare comandă care să reamintească de reducerile oferite.

-un lucru nu prea folosit la noi, si anume politica de retur. De regulă este acordată o perioadă de 10 zile în care produsele cumpărate pot fi achiziţionate, dar ţinând cont că de sărbători oamenii nu prea au timp de acest lucru, ar fi foarte utilă o prelugire a termenelor. Astfel oamenii pot cumpăra mai relaxaţi cadouri, mizând şi pe retur.

-nu te angaja în a oferi mai multe produse decât poţi produce sau expedia. Mai ales în această perioadă este foarte neplăcut să stai să aştepi cadourile.

-acordă o mai mare importanţă monitorizării traficului şi a site-ului. Acum se fac multe căutări şi nu este recomandat să laşi clienţii să aştepte să se încarce site-ul sau ca acesta să se blocheze în mijlocul tranzacţiilor. La fel nu e recomandat ca tocmai acum să faci modificări asupra site-ului. Inovaţiile sunt bine venite oricând, dar acestea nu ar trebui să pericliteze buna funcţionare. Importantă e şi verificarea capacităii serverului, şi a conturilor pentru a nu descoperi că au expirat.

-un design tematic de obicei atrage cumpărătorii şi îi binedispune, fiind tentaţi să cumpre mai multe

-poi alege să predai tu cadoul, să îl împachetezi şi să îl personalizezi, şi sunt binevenite opţiunile de ascundere a preţului (pentru ca destinatarul să nu ştie ce cât a costat) şi la fel sunt plăcute şi opţiunile de transmitere a unor felicitări o dată cu pachetul.

- şi nu în ultimul rând este importantă actualizarea catalogului de produse şi a preţurilor. Linkurile nefuncţionale, poze rele, greşeli de tipar- toate acestea scad credibilitatea în faţa cumpărătorilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu