joi, 22 decembrie 2011

Business Intelligence si Business Process Management

Business process management (BPM) este o metodologie care asigură procese suport pentru un set comun de scopuri şi obiective. Aceasta presupune automatizarea şi / sau îmbunătăţirea eficienţei proceselor, sarcinilor şi rezultatelor pentru a realiza anumite scopuri în afaceri.

Eficienţa permite persoanelor maximizarea timpul pe care îl pot dedica sarcinilor dedicate afacerilor prioritare.Acest control asigură că resursele companiei sunt aliniate optim pentru a se putea executa strategiile propuse. Receptivitate şi îmbunătăţirea sprijină diferenţierea competitivă care permite unei societăţi să exceleze în detrimentul altora.

Pentru a atinge obiectivele, eficienţă în productivitate, control, în primul rând companiile trebuie să înteleaga procesele lor, nevoile şi aptitudinile persoanelor care le folosesc, modificări care îi afectează şi care sunt domeniile care necesită îmbunătăţiri.

Pentru a înţelege aceste lucruri, este nevoie de informaţii relevante şi capacitatea de a le analiza şi de a le aplica în cel mai eficient mod. Instrumentele de Business Intelligence (BI) furnizează aceaste informaţii, contexte şi analize corespunzătoare. BI furnizează informaţii care ajută companiile în direcţia BPM-ului, le oferă oamenilor posibilităţi pentru a îmbunătăţi procesele de afaceri.

Cele mai multe organizaţii folosesc tehnologii BI şi BPM pentru a servi în scopuri separate, care rareori se suprapun. Pentru cea mai mare parte, tehnologia BI nu se concentrează asupra procesului, şi tehnologia BPM nu furnizează valori sau o viziune globală pentru afaceri. Această situaţie reflectă opinia predominantă că acestea sunt tehnologii diferite care fiecare funcţionează independent, oferind valoare pentru afaceri, fiecare în felul său.

Ca si sistemele de management al performanţei, BI într-un mediu BPM sprijină la nivel înalt, metrici, precum şi analize drill-down şi trimit alerte atunci când rezultatele procesului de performanţă încep să se abată de la obiective. În plus, prin furnizarea unei platforme de regulă declanşată de acţiuni, BI poate transforma alerte în proceduri automatizate de escaladare şi remedierea în timp real, care să permită organizaţiei să răspundă fără întârziere la schimbările din mediul de afaceri. În cele din urmă, statisticile din operaţiuni reale pot fi reintroduse în modelul de proces pentru a începe următorul ciclu de îmbunătăţire a performanţei.

Integrarea de BI si BPM abordează, o problemă în relaţia de software pentru mediul enterprise a proceselor de afaceri. O aplicaţie reprezintă o grupare logică de sarcini, cu obiectivul de a reduce sau de a completa interacţiune umană. Un proces de afaceri este un set de activităţi desfăşurate de către oameni şi maşini, care sunt necesare pentru a aduce la un rezultat dorit. Astfel, o aplicaţie reprezintă un subset de sarcini al unui proces de afaceri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu