joi, 8 decembrie 2011

Amazon FPS


Fara “fanfara” tipica companiilor care anunta noi produse, Amazon.com, unul dintre cei mai mari reataileri online, a lansat pe parcursul anilor servicii noi de plata online. Astfel, Amazon.com devine un competitor direct al Google Checkout si eBay PayPal.

Amazon Flexible Payments Service ofera o Api (Application programming interface) extinsa pentru dezvoltatori, care o sa le permita acestora sa proceseze platile pe proprile site-uri, care vor putea fi scalate sus sau jos pentru a putea controla volumul traficului daca va este necesar. Amazon FPS concureza cu alte servicii similare precum Authorize.net, PayPal si Google Checkout.

Amazon FPS este o extensie a unui serviciu de plati mai vechi a lui Amazon, care le permitea furnizorilor terti sa primeasca plati pentru servicile pe care le vindeau prin intermediul site-ului Amazon. In timp ce aceasta configurare permitea multa expunere online a vanzatorilor , flexibilitatea acesteia era limitata la produsele vandute prin intermediul Amazon.

Un beneficiu pe care il promoveza compania este ca permite utilizatorilor care au conturi Amazon sa foloseasca informatile contului pe care le au deja pentru achizitile lor. Acest lucru inseamna ca nu va mai fi necesar sa reintre aceleasi informatii pe alt site- un proces deranjant de multe ori- , informatii precum adresa de livrare, adresa de facturare, informatile cartii de credit etc.

De asemenea nu exista comisioane minime si nici taxe de pornire pentru companiile care doresc sa foloseasca acest serviciu. Potrivit companiei, toate costurile sunt bazate pe valoarea tranzactiei si metoda de plata. Google Checkout ofera un acord similar.

Checkout by Amazon ofera instrumente pentru a vizualiza, edita, stabili si anula comenzi, totodata poate cauta comenzi dupa data, pot descarca comenzile in documente text si pot imprima etichete pentru transport. Comerciantii pot marca modelul de plata cu propriul lor logo prin Amazon Payments.

Amazon FPS e este usor de folosit prin facilitarea platilor dintre cumparatori si vanzatori, si de a percepe o taxa pentru tranzactie. Daca este vorba de un furnizor de solutii e-commerce, un furnizor de cosuri de cumparaturi sau de un dezvoltator de aplicatii pentru piata, aceasta este cea mai usoara metoda de a facilita platile intre cumparatori si vanzatori.

Caracteristicile serviciului Amazon FPS sunt :

- Suport pentru microplati prin gruparea mai multor tranzactii mici in una mai mare platite prin mijloace traditionale de e-commerce.

- Defineste programatic instructiuni de plata pentru fiecare tranzactie.

- Suport pentru plati multiple, recurente si terte.

- Folosind online Amazon FPS comerciantii pot crea butoane de plata, pe care le pot adauga apoi pe paginile lor web. Atunci cand clientii apasa pe butoane, incep sa faca o plata securizata.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu