miercuri, 28 decembrie 2011

BI Banking

Industria serviciilor financiare se schimbă rapid. Factori cum ar fi globalizarea, concurenta instituţiilor financiare şi inovaţia tehnologică, au forţat companiile să regândească strategia lor de afaceri. În plus, aşteptările clienţilor se schimbă. Clienţii devin mai bine informaţi iar asteptările sunt mai solicitante. Companiile sunt, prin urmare, transformând strategia lor de management, orientate spre client decât pe produs.

Soluţii de Business Intelligence au jucat un rol important în strategia companiilor de servicii financiare pentru a se adapta rapid la schimbările pieţei. Cu acces uşor la cantităţi mari de date din multiple surse, companiile sunt capabile să gestioneze costurile de performanţă, de a dobândi şi de a creşte profitabilitatea clienţilor. Astfel de solutii informatice ajuta companiile in domeniul asigurarilor sau investitiilor bancare.


Odată ce nevoile bancare au fost identificate, furnizorii de Business Intelligence au construit toate componentele de care are nevoie această tehnologie pentru a putea reprezenta o soluţie într-o bancă, începând cu modele de date pentru solutii bancare, alimentate de la un depozit de date pentru sectorul bancar şi construit pentru integrarea datelor în sistemele bancare tipice, realizate pentru tranzacţii.

Tehnologia Business Intelligence câştigă din ce în ce mai mult teren şi în rândul soluţiilor informatice utilizate de bănci. Soluţiile de Business Intelligence ajută băncile să conecteze clienţii cu informaţiile dorite şi astfel băncile pot lua cele mai bune decizii în privinţa creditelor acordate.

O astfel de soluţie oferă băncilor facilităţi cum ar fi:

- Seteaza obiectivele băncii, redă rezultate şi oferă metode de întelegere a cifrelor;

- Identifică puntele slabe şi punctele tari în cazul investiţiilor care se doresc făcute;

- Monitorizează oportunităţile şi trendurile ce apar.

Instrumentele de Business Intelligence sunt utilizate de bănci pentru a analiza performanţele bugetare, performanţele de afaceri, performantele angajatilor, tablouri de bord pentru marketing şi automatizare a vânzărilor de produse bancare, profitabilitatea clienţilor, respectarea reglementărilor şi gestionare riscurilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu