Facilitatile oferite de aceasta aplicatie se refera la “consultarea vitrinii eBay” de catre utilizatori precum si posibilitatea de a fotografia produsele care au starnit interesul. Aplicatia Image Recognition va oferi informatii utilizatorilor despre stocul de produse aflate in vanzare pe site-ul eBay, si va sugera utilizatorilor oferte ale produselor ce sunt cat mai asemanatoare cu cele din fotografiile realizate de acestia.
Aceasta aplicatie ar putea fi pusa la dispozitia utilizatorilor inainte de sfarsitul anului, cel putin asa a declarat John Donahoe, CEO al eBay, datorita faptului ca se mizeaza pe impactul deosebit de puternic pe care il avea aplicatia asupra utilizatorilor si implicit asupra volumului de vanzari din perioada sarbatorilor de iarna. Aceeasi sursa a declarat ca in momentul de fata nu poate preciza care dintre multiplele modele de telefoane vor adopta noua aplicatie.
Image Recognition, se va adresa in prima perioada dupa lansare, doar sectorului de moda, accesorii si merchandising. Scopul aplicatiei este de a favoriza achizitionarea produselor de catre utilizatorii condusi de impulsul dorintei imediate, fara sa analizeze produsul inainte si sa mediteze asupra acestuia.
Avand in vedere ca tendinta de a face cumparaturi cu ajutorul telefoanelor mobile este in crestere, eBay face tot posibilul ca procesul de vanzare-cumparare online sa se desfasoare in conditii cat mai bune de confort si usurinta in utilizarea aplicatiilor, iar Image Recognition este un prim pas in acest sens.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu