
Un studiu de caz a fost efectuat de catre compania OffreMedia pentru a scoate in evidenta preferintele privind comertul electronic in randul cumparatorilor cu varste intre 11 si 24 de ani, activitate care preocupa mai mult de 43% grupul tinta al studiului.
Studiul a evidentiat ca varsta medie la care utilizatorii incep sa foloseasca masiv comertul electronic este 14-15 ani.
Produsele cele mai populare sunt: articolele de imbracaminte (38%), cartile(28%), incaltamintea(24%), jocurile video(23%), serialele(23%), muzica(23%). Presa, produsele high-tech, biletele la cinema sunt cateva din categoriile care sunt mai negljate de aceasta categorie de varsta.
46% din baietii cu varste intre 11 si 24 de ani utilizeaza e-commerce-ul, fata de 41% din fetele de aceeasi varsta. Astfel vanzarile private, site-urile de licitatie, vanzarile prin intermediul anunturilor sunt solicitate de catre 62% din cupararatorii analizati.
Dintre toate tipurile de vanzari on-line, cele privare sunt cele care au parte de cel mai mare succes. Persoanele cu varste intre 11 si 24 de ani sunt de trei ori mai numeroase in ceea ce priveste participarea la vanzarile on-line pirivate (11%) fata de persoanele de 25 de ani si peste. Licitatiile reprezinta 33% din cumparaturile facute prin intermediul Internet-ului.
M-commerce-ul este folosit de doar 9% din grupul analizat, astfel cumparaturile prin intermediul smartphone-urilor par a fi neglijate.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu