joi, 15 decembrie 2011

Etape in dezvoltarea planului tau de e-marketing


Este important de recunoscut faptul ca planificarea pentru e-marketing nu inseamna incepand de la zero. Orice e-comunicare online trebuie sa fie coerenta sis a lucreze cu toate obiectivele la nivel global si eforturile actuale de marketing ale afacerii dumneavoastra.

Principalele componente ale unui plan de e-marketing va include urmatoarele:

    1. Planificarea unui rezumat care trebuie sa prezinte urmatoarele:
  • mediul de afaceri
  • problemele cheie care au reiesit din analiza situatiei dumneavoastra
  • strategiile si tacticile care urmeaza sa fie utilizate
  • rezultatele preconizate si randamentul asteptat al investitiilor
    1. Planificarea analizei situatiei

Consideratiile interne trebuie sa includa:

  • clientii
  • piata, precum si orice tendinte
  • propunerile curente online
  • concurentii

Consideratiile externe pot fi:

  • sociale – modul in care modificarea atitudinilor de consum ar putea afecta afecta modul de abordare
  • juridice – in conformitate cu legile e-marketing, cum ar fi protectia datelor
  • politice – cum ar putea administratia locala sau nationala sa aiba impact asupra planului dumneavoastra
  • tehnologic – cum progresele tehnologice ar putea afecta piata pe care doriti sa patrundeti
    1. Planificarea obisctivelor si strategiei

Ar trebui sa luati in considerare profitul investitiei dumneavoastra care poate include:

· o mai buna rata de conversie

· un grad de constientizare mai amre a brandului

· u crestere a numarului de vizitatori pe website

· o cota mai mare de piata

    1. Planificare tacticilor

Tacticile ar trebui sa incliuda:

  • Un rezumat al mix-ului de matketing digital – ce canele veti folosi?
  • Motivele pentru acre ati ales fiecare canal si detalii cu privire la punerea in aplicare pe segmentele de clienti
  • Un rezumat al indicatorilor pe care ii veti utiliza pentru a masura performanta fiacarui canal
  • Ce indicatori cheie veti utiliza poentru a evalua performanta
    1. Planificare bugetului

Sectiune finala a planului dumneavoastra de e-marketing va prezenta bugetul pentru atingerea obiectivelor. Acest lucru este cel mai bine prezentat ca o singura foaie de calcul, oferind detalii privind:

· cat planuiti sa cheltuiti in total

· modul in care acest lucru poate fi defalcat ontr-o perioada fixa

· orice indicator cheie de performanta financiara sau etapele care trebuiesc indeplinite

· un rezumat al beneficiilor proiectate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu