joi, 22 decembrie 2011

Solutie e-commerce pentru servicii aeriene

Studiu de caz : Virgin Atlantic

Virgin Atlantic Airways Ltd. face parte din Virgin Group si este a doua cea mai mare companie aeriana britanica de cursa lunga, cu zboruri care leaga cele mai mari orase din lume. Cu o flota de peste 39 de aparate, Virgin Atlantic ofera zboruri spre 35 de destintii la nivel mondial, in orase precum Las Vegas, Sydney, Hong Kong sau Shanghai.
 
Compania pe scurt:
Solutie e-commerce pentru servicii aeriene 

Virgin Atlantic si-a propus crearea unui mediu dinamic pentru companie, acesta fiind considerat un element cheie in depasirea asteptarilor clientilor, ajutand in acelasi timp compania sa ramana competitiva.
Avand una dintre cele mai vizitate pagini web de profil din lume, Virgin Atlantic a dorit facilitarea procesului pentru clientii care doresc sa faca rezervari si sa ofere raspunsuri rapide intrebarilor acestora. Linia aeriana a realizat ca era nevoie sa ofere anumite unelte vizitatorilor online pentru a putea utiliza serviciile intr-un fel in care se vor bucura de un numar maxim de beneficii cu un efort redus.
 
Oferirea de servicii aeriene online
 
Virgin Atlantic a dorit sa obtina o aplicatie de e-commerce stabila care sa permita utilizatorilor sa faca rezervari si sa cumpere o gama larga de servicii online, imbunatatind astfel nivelul de satisfactie al clientilor.
iQuest (compania care ofera solutii IT ) a livrat o solutie complexa, utilizand protocoale de autentificare si securitate a platilor pe internet si oferind posibilitati de check-in online sau de generare a boarding pass-ului online, eficientizand astfel serviciile oferite. Din punct de vedere tehnic, web site-ul Virgin Atlantic utilizeaza tehnologii JEE si ofera diverse servicii (rezervari, validarea adresei, asigurari de calatorie, inchiriere masini etc.).
Din cauza numarului ridicat de interactiuni cu sisteme externe, a continutului dinamic al paginii web si nevoii constante de actualizari, sistemul de management al continutului Tridion CMS a fost pus la dispozitia editorilor website-ului Virgin Atlantic.
iQuest nu s-a limitat la implementarea unor functionalitati specifice, ci a vizat mereu imbunatatirea arhitecturii sistemului, a design-ului si a codului aplicatiei pentru a asigura robustete si flexibilitate pentru schimbari viitoare.

O solutie e-commerce robusta si stabila

Avand la baza o platforma foarte stabila si flexibila, noul website pastreaza Virgin Atlantic pe o pozitie de top a pietei, prin:
  • cresterea veniturilor prin vanzari si loializarea clientilor
  • reducerea costurilor de distributie prin sporirea traficului pe site
  • scaderea costurilor operationale prin oferirea unui serviciu eficient de plata online
  • oferirea unei largi palete de servicii disponibile doar prin centrale telefonice    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu