joi, 29 decembrie 2011

Eficientizarea procesului de expediere a articolelor tranzacționate pe eBay


Site-ul eBay reprezintă un loc foarte bun pentru a vinde diverse articole, însă procesul de vânzare în sine necesită îndeplinirea unor pași adiționali, precum înregistrarea plății și livrarea produselor către cumpărător, înainte ca tranzacția respectivă să poată fi considerată una de succes.

Expedierea bunurilor presupune alegerea unui expeditor de încredere, achiziționarea materialelor de ambalat la un cost scăzut și găsirea unor modalități de diminuare a duratei de timp petrecută în vederea realizării activității de livrare.

Unul dintre cei mai importanți pași se referă la găsirea expeditorului potrivit, ținând cont și de costul de livrare al articolelor vândute, la care se pot adăuga cheltuieli suplimentare referitoare la ambalarea și asigurarea bunurilor.

În funcție de tipurile de produse ce urmează a fi expediate și metoda de transport folosită, se pot utiliza diferite instrumente care să faciliteze livrarea: cutii sau plicuri, materiale de ambalat, materiale de etichetat, o modalitate de măsurare a cantităților expediate, un sistem logistic bine pus la punct, etc.

Pentru ca bunurile tranzacționate să nu ajungă la client deteriorate, este important să se utilizeze ambalaje de calitate superioară. De asemenea, cu cât se livrează mai repede un produs, cu atât clientul va fi mai mulțumit.

În plus, nu există nici o regulă care să stabilească faptul că un vânzător trebuie să se limiteze la folosirea unui singur expeditor, mai ales dacă urmează să se expedieze un volum mare de mărfuri sau dacă acestea sunt foarte diferite între ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu