joi, 22 decembrie 2011

seenow

Compania românească Direct One a lansat în colaborare cu Samsung Electronics România aplicația Seenow. Ea ruleză momentan pe tableta Samsung Galaxy Tab 10.1 şi oferă utilizatorilor acces contra cost la posturi de televiziune, emisiuni şi filme. Ulterior, aplicaţia va suporta şi alte tablete şi smartphone-uri Samsung, urmând să fie disponibilă din luna ianuarie pe Android Market şi Samsung Apps. În primele 6 luni de la lansare, Seenow va putea fi descarcata gratuit de către posesorii de tablete Samsung de aici.
Aplicaţia oferă streaming în timp real pentru 13 posturi TV româneşti. Printre acestea se numără B1TV, Kanal D, Realitatea TV, The Money Channel, Kiss TV şi UTV. În lunile următoare vor fi adăugate încă 8 posturi în grilă. Pe lângă posturi TV, utilizatorii au acces la filme, documentare şi seriale. Anumite secţiuni, cum ar fi cea pentru Documentare, sunt disponibile pe bază de abonament lunar. Iniţial vor fi disponibile 20 de documentare, iar 10 vor fi schimbate în fiecare lună. Filmele pot fi vizionalte cu plata per titlu. Costul închirierii virtuale a unui film este de 0,90 €, iar vizionarea se poate realiza de mai multe ori pe parcursul a 48 de ore. Serviciul Seenow este de tip preplătit, utilizatorii încărcând credit în cont prin intermediul SMS-urilor. Calitatea imaginii este standard definition. Această soluţie a fost aleasă pentru a păstra lăţimea de bandă folosite în limite decente şi pentru că studiourile de film protejează conţinutul HD.


 Compania dezvoltatoare a aplicației, Direct One, este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața companiilor care vând servicii în regim wholesale către marii operatori de comunicații. În urmă cu 3 ani, Direct One a luat decizia de a investi în dezvoltarea unei noi linii de business, care să diferențieze compania de competitorii săi din piața de telecom și să exploateze oportunitatea oferită de nevoia de distribuție a conținutului video pe Internet.


Lansarea aplicației Seenow alături de Direct One demonstrează încă o dată angajamentul Samsung de a oferi o experiență multimedia completă, nu doar prin dispozitive echipate cu ultimele tehnologii, ci și prin conținut relevant. De aceea, Samsung s-a implicat activ în susținerea dezvoltatorilor de aplicații. Concursurile Bada 2.0 Power App Race, destinat dezvoltatorilor Bada, și Galaxy Tab Apps, ce vizează dezvoltatorii Android, sunt doar câteva dintre inițiativele prin care Samsung îi sprijină pe cei care contribuie la crearea de conținut valoros pentru utilizatorii de dispozitive Smart din portofoliul companiei. Cea mai recentă inițiativă a Samsung în zona dezvoltării de aplicații a fost participarea la Internetics, cel mai mare festival din țară ce vizează zona de branding, marketing și advertising online. Samsung a reafirmat susținerea dezvoltatorilor de aplicații mobile prin organizarea unor seminare pe această temă, adresate nu doar programatorilor, ci și managerilor din companiile românești. Tema principală a acestora a constituit-o calitatea de canal media a aplicațiilor mobile, ce pot constitui un liant în comunicarea continuă între companie și consumatori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu