joi, 8 decembrie 2011

Indeplinirea comenzilor online

Indeplinirea cu success a comenzii unui client tine de satisfacerea asteptarilor in ceea ce priveste livrarea produsului in stare perfecta, la timp si de ai mentine informati cu privire la orice tip de intarzieri neprevazute si datele revizuite de livrare.

Utilizati urmatoarele instructiuni pentru a va asigura ca procesul de cumparare online este satisfacator clientilor.

  • Procesati toate comenzile astfel incat fiecare element comandat sa fie clar identificat. Acest lucru este foarte important in cazul in care o comanda cu mai multe elemente este plasata, iar una sau doua din aceste elemnte sunt scoase din stoc.
  • Personalizati comenzile astfel incat clientul sa simta ca toate nevoile sale sunt indeplinite.
  • Urmariti starea comenzilor astfel incat orice fel de cerere sa poata fi rezolvata promt si eficient. Urmarirea progreselor va asigura ca orice probleme care decurg din non-livrare a comenzii sunt rapid identificate si remediate.
  • Comunicati statusul comenzii clientului pentru va asigura ca sunt deplin informati de progres. Multi transportatori folosesc acum e-mailul pentru a notifica un client ca o comanda a fost expediata. Altii au implementat sisteme de urmarire on-line care sa permita clientului sa se autentifice pe site-ul lor si de a verifica progresul.
  • Livrati comenzile cat mai repede, de preferabil in 24 de ore. Clientul va dori ca comanda sa fie livrata cat mai curand posibil, astfel ca orice intarziere va avea un impact negativ.
  • Luati in considerare ambalajul, nu numai in ceea ce priveste asigurarea de livrare in conditii de siguranta, ci si in ceea ce priveste brandingul pus la exterior si ceea ce se poate pune in interiorul pachetului care ar putea creste probabilitatea de vanzari suplimentare, de exemplu, brosuri si oferte speciale.
  • Administrati afacerea la diferite scale prin garantarea faptului ca aveti suficiente resurse pentru a gestiona si comenzile mici si cele foarte mari.
  • Alegeti firma de transport potrivita daca va decideti sa externalizati activitatea de distributie, mai ales daca produsul dumneavoastra necesita o manipulare speciala. Negociati timpul de livrare cu operatorul de transport pe care l-ati ales pentru a seta acorduri la nivel de serviciu pe care acesta trebuie sa le indeplineasca.
  • Tratati produsele returnate eficient si eficace. Asigurati-va ca orice nemultumire din partea clientilor este rapid si profesional rezolvata.
  • Fiti practici cu privire la livrare si asigurati-va ca va ridicati la acteptarile clientilor in ceea ce priveste data de livrare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu