Aceste hypermarketuri (ex: www.hypermarketulonline.ro, www.megasales.ro, www.alimentaraonline.ro) s-au nascut si ele din dorinta de a strange la un loc o gama foarte diversificata de produse, astfel dandu-i clientului posibilitatea de a-si face cumparaturile online si bineinteles, toate din acelasi loc.
Poate unora dintre noi ni se pare putin bizar a cumpara fructe proaspete, lactate si produse din carne direct de pe internet, dar chiar se practica. Dar, antreprenorul nu are limite si iata ca in 2010 s-a deschis primul mall online din Romania, FashionUp.ro. Cu trecerea timpului si comportamentul consumatorului s-a dezvoltat in ceea ce priveste comertul online si s-au dezvoltat si alte mall-uri online (virtuale). Un bun exemplu ar fi www.shops-and-the-city.ro . Acest mall este mai mult decat hypermarketul online si este de fapt, o adunare de mai multe magazine mici si medii impartite pe domenii si etaje (vezi fig.1)

Acolo poti vizita virtual magazinele si faci cumparaturi exact ca intr-un mall real, numai ca e mai comod, nu aglomeratie, afli toate noutatile intr-un timp mai scurt si cugetand ore in sir la produsele care iti plac. Conform trafic.ro, mall-ul ocupa locul 134 in categoria de Comert electronic, numarul record de vizitatori/zi fiind 1.738 in data de 04.12.2009.
Aceasta modalitate de shopping, pare o alternativa destul de buna pentru persoanele extrem de ocupate sau pentru persoanele "inactive", dar intrebarea este chiar se merita ? Din punct de vedere economic si social ?!?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu