De curand, cei de la Google au anuntat adaugarea unei noi optiuni in cadrul retelei lor de socializare: Google+. Este vorba de Google+ Pages. Aceasta noua optiune, reprezinta de fapt, ceea ce pe Facebook gasim la pagini de fan. Transformandu-se in adevarate strategii de marketing, prin intermediul lor, multe business-uri au evoluat in bine si au avut cresteri majore pe piata.
Google+ Pages este disponibila pentru mai multe afaceri si branduri decat paginile de fan de pe Facebook. Oricine poate sa creeze o pagina pentru orice. Pentru a avea contact cu un anumit brand, utilizatorii Google+, trebuie sa se inscrie pe pagina respectivului brand. Paginile sunt destinate tuturor, la fel cum profilurile sunt pentru toti oamenii. Insa nu putem interactiona cu paginile respective daca nu le invitam in "viata noastra".
O diferenta intre cele doua site-uri de socializare din acest punct de vedere, este aceea ca, daca pe Facebook dai "Like" si ti se permite sa te abonezi la o pagina de fan, pe Google+, butonul "+1", nu preia aceasta functie. Drept urmare, a fost introdus un nou buton care permite utilizatorilor sa faca parte dintr-un cerc, printr-un singur click.
In plus, a fost introdusa si o noua metoda de cautare. De exemplu, daca am scrie "+pepsi" pe Google, avem posibilitatea sa ne abonam direct la pagina Google + a celor de la Pepsi.
O alta diferenta, consta in faptul ca un brand, de exemplu, poate sa isi creeze mai multe pagini. Daca ar fi sa luam Audi, acest brand poate sa isi creeze o pagina separata pentru fiecare marca de masina in parte.
Asadar, "razboiul" dintre cele doua retele continua, fiecare incercand sa impresioneze si sa atraga cat mai multi utilizatori de partea sa.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu