Dacă în articolul anterior am prezentat mijloacele prin care o companie poate să folosească Facebook drept o unealtă eficientă de marketing, în acest articol voi vorbi despre Twitter.
La fel ca Facebook sau Linkedin, Twitter este un excelent instrument pentru a obține publicitate gratuită. Dintre companiile mari și cunoscute care folosesc Twitter pentru promovarea afacerii, putem menționa: Pepsi, Coca-Cola sau Apple.
Iată mai jos câteva dintre modalitățile prin care puteți să folosiți eficient Twitter pentru afacerea dvs.:
Creați-vă un cont și construiți-vă o rețea
Primul pas este să vă înscrieți gratuit și să vă creați un cont. Începeți să urmăriți persoanele care vă interesează și despre care credeți că ar putea fi interesate de afacerea dvs. și de ceea ce oferiți. De asemenea, puteți să-i invitați pe ceilalți să vă urmărească. Includeți pur și simplu butonul « Follow me on Twitter » pe site-ul dvs., dar și în semnătura de email.
Personalizați-vă profilul
Scrieți câteva cuvinte despre afacerea dumneavoastră la secțiunea “bio”, introduceți link-ul către site și eventual, schimbați imaginea de fundal cu una ce aparține brandului firmei (culori, logo, etc).
Ce postați pe Twitter?
Luând în considerare numărul limitat de caractere, 140, Twitter se folosește pentru a face anunțuri scurte sau referiri la articole mai lungi, publicate deja pe site-ul sau pe blogul dumneavoastră. De exemplu:
• dacă ați anunțat o promoție, un eveniment, un concurs sau o ofertă specială pe site, scrieți acest lucru pe Twitter, urmat de link-ul ce transmite la articolul de pe site;
• dacă ați scris un articol nou pe blog, anunțați acest lucru pe Twitter și postați și link-ul către articolul complet;
• dacă ați găsit un articol interesant pe net care are legatură cu domeniul de activitate al dvs., puneți link-ul pe Twitter.
Ideea este să oferiți clienților dumneavoastră lucruri folositoare și atractive. Astfel:
• împărtășiți cu clienții dvs utimile noutăți din firmă;
• dacă vedeți un tweet (post pe Twitter) interesant, puteți să îl trimiteți mai departe. Acest procedeu se numește “ Retweet”;
• folosiți serviciul “ Twitter Search” ca să vedeți dacă cineva vorbește despre dumneavoastră;
• răspundeți când o persoană comentează la ceea ce ați postat;
• interacționați cu alte persoane trimițând un mesaj utilizând semnul „@”.
Așadar, odată ce veți ajunge să vă obișnuiți cu această rețea de socializare, veți descoperi cât de ușor este să vă folosiți de Twitter în scop profesional.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu