Am definit deja mai mult sau mai putin e-commerceul dar, desi sunt sigura ca multa lume a auzit de Twitter, cu siguranta majoritatea nu stiu ce inseamna cu exactitate. De aceea, voi da o definitie sper eu cat mai exacta a ceea ce inseamna notiunea de Twitter. A trimite un mesaj pe Twitter sau un mesaj Twitter este de fapt un blog in miniatura, care este limitat la 140 de caractere. Actul de Twittering este procesul de a posta rapid şi uşor aceste text intocmai ca si intrările pe blog. Semnificaţia şi valoarea constau in introducerea pe piaţa ca şi blog-uri regulate si construirea unei comunitati de adepti care doresc sa-ti citeasca postarile. Si acesti cititori, prin definitie, in alegerea lor de a va urma, probabil impartasesc interese similare.
In timp ce activitatea de zi cu zi este necesară pentru a mentine interesul cititorilor, o entitate de afaceri nu trebuie să posteze constant pe tot parcursul zilei. O companie de comert electronic poate utiliza Twitterul ca un instrument de marketing cu capacitati multiple fara zece sau douazeci de postari pe zi. In timp ce activitatea este mai întotdeauna bine vazuta pe Twitter, în multe cazuri, un post pe zi este suficient.
Afaceri online, cum ar fi Dell şi Zappos folosesc Twitter pentru a răspunde la întrebările clientilor si pentru a anunta ofertele speciale. H & R Block foloseste Twitter ca o numaratoare inversa de zile fiscale, in timp ce Southwest Airlines il utilizeaza ca un vehicul de servicii pentru clienti. Nu este o chestiune de a veni cu mesaje Twitter spirituale in fiecare zi ci este vorba despre gasirea unei inclinatii pentru industria particulara sau de afaceri.Merita luate in considerare aceste unghiuri pentru afacerea personala de comert electronic deoarece ajuta la dezvoltarea acesteia prin oferirea de diverse caracteristici precum urmatoarele :
* Adăugarea de "personalitate brandului", pentru site-ul de vanzari.
* Feedback pe produse sau servicii.
* Gestionarea reputatiei online.
* Vanzari,anunturi, oferte speciale, promotii.
* Crearea de postari pentru noutatile despre companie sau site.
* Sporind blog-ul tradiţional, cu mini-bloguri de conducere de trafic pentru bloguri generale.
* Crearea de micro comunicate de presa.
* Crearea de retele pentru a atrage potentiali parteneri.
* Doar pt a va face prieteni.
Afaceri online, cum ar fi Dell şi Zappos folosesc Twitter pentru a răspunde la întrebările clientilor si pentru a anunta ofertele speciale. H & R Block foloseste Twitter ca o numaratoare inversa de zile fiscale, in timp ce Southwest Airlines il utilizeaza ca un vehicul de servicii pentru clienti. Nu este o chestiune de a veni cu mesaje Twitter spirituale in fiecare zi ci este vorba despre gasirea unei inclinatii pentru industria particulara sau de afaceri.Merita luate in considerare aceste unghiuri pentru afacerea personala de comert electronic deoarece ajuta la dezvoltarea acesteia prin oferirea de diverse caracteristici precum urmatoarele :
* Adăugarea de "personalitate brandului", pentru site-ul de vanzari.
* Feedback pe produse sau servicii.
* Gestionarea reputatiei online.
* Vanzari,anunturi, oferte speciale, promotii.
* Crearea de postari pentru noutatile despre companie sau site.
* Sporind blog-ul tradiţional, cu mini-bloguri de conducere de trafic pentru bloguri generale.
* Crearea de micro comunicate de presa.
* Crearea de retele pentru a atrage potentiali parteneri.
* Doar pt a va face prieteni.
Asadar Twitterul este un instrument al comertului electronic ca si Facebook-ul de altfel. Ambele metode nu fac decat sa sporeasca dezvoltarea acestui concept si sa ajute la diversificarea lui. Este o metoda interesanta de a face comert online, de a promova conceptul, este un instrument de marketing foarte util, din ce in ce mai cunoscut si utilizat. E-commerceul este o notiune complexa in stransa legatura cu multe dintre optiunile de pe internet pe care deja le folosim dar nu am stiut ca sunt conectate.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu