luni, 3 ianuarie 2011

Facebook după numere în 2010

Pentru ca am trecut in 2011 mi s-a parut interesant sa impartasesc cateva cifre cu privire la Facebook.

Utilizatorii Facebook-ului au incarcat peste 2,7 milioane de fotografii, au distribuit peste 1 milion de link-uri si au dat "like-uri" la peste 7,6 milioane de pagini la fiecare 20 de minute.

Daca suntei curiosi sa aflati care celebritate a fost cea mai placuta pe Facebook, ei bine, tot Lady Gaga este in top, cu 24,7 milioane de like-uri, care il intrece pe Eminem care a avut 23,7 milioane si Barack Obama care a avut 17,2 milioane de like-uri.

In ceea ce priveste relatiile, in jur de 44 de milioane de utilizatori si-au schimbat statusul de la intr-o relatie la singur, in timp ce aproximativ 3 milioane de oameni l-au schimbat la "este complicat". Alti 28,460,516 si-au modificat statusul la "intr-o relatie" si alti 5,974,574 l-au schimbat la "logodit" si 36,774,801 la "casatorit"

Iata cum arata activitatea de pe Facebook timp de 20 de minute:

  • Link-uri distribuite: 1,000,000
  • Tagg-uri: 1,323,000
  • Invitatii la evenimente trimise: 1,484,000
  • Postari pe perete: 1,587,000
  • Actualizari ale statusului: 1,851,000
  • Cereri de prietenie acceptate: 1,972,000
  • Poze incarcate: 2,716,000
  • Comentarii: 10,208,000
  • Mesaje: 4,632,000
  • Like-uri: 7,657,000


Toate aceste numere imi demonstreaza ca fenomenul Facebook a luat amploare in 2010 si cred ca va continua sa urmeze o linie ascendenta si in urmatorii ani. In plus, acest fenomen se pare ca este asa de mare incat, in anul 2010, Facebook a fost regele web site-urilor, detronand chiar si Google. De la cel mai cautat termen pe Internet, la cel mai vizitat web site, Facebook reprezinta o adevarata sursa de bani. Se pare ca de la un simplu hobby al unui student de la Harvard, Facebook dupa parerea mea reprezinta momentan cel mai mare site de socializare care se extinde in toate directiile. Facebook inseamna prieteni, reclama, bani, cumparaturi online, etc..

Desi a avut cateva probleme cu confidentialitatea care o ofera la un moment dat, cifrele de mai sus nu fac decat sa demonstreze ca majoritatea utilizatorilor nu au fost deranjati de acst lucru. Oricum, pentru a preveni orice invadare a intimitatii, este de preferat ca fiecare utilizator sa isi personalizeze setarile de confidentialitate si sa nu permita celor necunoscuti sa ii acceseze informatiile, pozele, etc..

Pentru ca Facebook reprezinta un fenomen interesant va recomant Mashable.com pentru a tine pasul cu evolutia acestui site de socializare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu