Un plan de marketing este necesar, de fapt esential, pentru orice firma si orice intreprinzator. Dar un astfel de plan este comparabil cu o limuzina eleganta, confortabila, puternica si frumoasa, fara benzina. Combustibilul care pune in miscare motorul este reclama. Reclama si obiectivele ei: atragerea atentiei, informarea, descrierea produsului, trezirea interesului, convingerea, reamintirea.
Folosirea reclamei este foarte importanta asa cum spune si zicala „o imagine valoreaza cat o mie de cuvinte” iar pentru realizarea unei reclame de succes iata cateva sfaturi oferite de echipa BV Business Center:
• Captati atentia cititorului.
Folosirea reclamei este foarte importanta asa cum spune si zicala „o imagine valoreaza cat o mie de cuvinte” iar pentru realizarea unei reclame de succes iata cateva sfaturi oferite de echipa BV Business Center:
• Captati atentia cititorului.
• Discutati cu cititorul ca si cum ar fi o persoana reala.
• Retineti: Reclama Dvs. va va afecta imaginea firmei!
• Nu pretindeti ceva ce nu puteti demontra.
• Tineti minte ca cititorul, ascultatorul sau privitor doresc sa stie ce beneficiu au de pe urma produsului/serviciului Dvs.
• Reclama trebuie sa fie usor de citit sau de ascultat.
• Dati-i un titlu care sa atraga atentia: promiteti beneficii reale, faceti apel la curiozitatea cititorului, folositi culori contrastante, preferati verbele fata de substantive, folositi cuvinte pozitive, formulati titlu asa incat sa fie de mare efect.
• Atat imaginea, cat si titlul trebuie sa aiba un singur punct de interes.
• Investiti intr-o fotgrafie buna a produsului Dvs.
• Nu uitati sa includeti sigla, sloganul si marca in reclama Dvs.
• Nu uitati sa includeti si datele Dvs de contact.
• Fiti concis in textul reclamei.
• Nu folositi litere prea mari sau prea inguste.
• Nu folositi un corp de litere mai mic decat noua.
• Evitati folosirea cuvintelor sau imaginilor negative.
• Dezvoltati interesul spunand o poveste.
• Oferiti ceva gratuit odata cu achizitionarea produsului Dvs.
• Limitati cantitatea sau timpul ofertei, indemnand astfel la actiune.
• Indemnati cititorul sau ascultatorul sa cumpere ACUM.
• Subliniati beneficiul pentru cititor sau ascultator.
• Mentineti costurile reclamei cat mai scazute.
• Faceti reclama comuna cu mai multe companii, pentru acelasi tip de produs.
• Faceti-va reclama distribuind pliante in zonele rezidentiale.
• Dezvoltati si mentineti credibilitatea.
In functie de avantajele si dezavantajele pe care le prezinta fiecare mediu de reclama si in functie de anumite obiective cum sunt: caracteristicile clientilor, marimea pietei, bugetul propriu, mediile de reclama folosite de concurenti, importanta mesajului, firma isi poate alege canalul de comunicare cel mai potrivit pentru a se face cunoscuta si pentru a-si promova produsele si serviciile.
Exista urmatoarele modalitati prin care se poate face reclama: postarea unei reclame in ziare, reclame la radio, reclame prin televiziune, reclame in siteuri web, reclame in reviste, reclame trimise prin posta, reclama stradala, reclama mobila, ghiduri, postarea de reclame in expozitii precum si participarea propriu-zisa in expozitii, articole promotionale, afise.
Desi aceste moduri de a face reclama nu sunt un secret, majoritarea firmelor care iau decizii pe cont propriu in privinta advertisingului dau gres din acest punct de vedere, fie datorita momentului neprielnic ales pentru a demara campania de advertising fie locul pentru campania respectiva e necorespunzator, ori ambele scenarii la un loc. Din acest motiv pentru a va scuti de bani aruncati pe fereastra mai ales in aceste momente in care orice ban trebuie cheltuit cu cap, echipa BV Business Center va recomanda sa apelati cu incredere la specialistii in domeniu… sfat valabil de asemenea nu doar in ceea ce priveste advertisingul dar si cand vine vorba de alte activitati pentru care specialistii in cadrul companiei lipsesc cu desavarsire.
In functie de avantajele si dezavantajele pe care le prezinta fiecare mediu de reclama si in functie de anumite obiective cum sunt: caracteristicile clientilor, marimea pietei, bugetul propriu, mediile de reclama folosite de concurenti, importanta mesajului, firma isi poate alege canalul de comunicare cel mai potrivit pentru a se face cunoscuta si pentru a-si promova produsele si serviciile.
Exista urmatoarele modalitati prin care se poate face reclama: postarea unei reclame in ziare, reclame la radio, reclame prin televiziune, reclame in siteuri web, reclame in reviste, reclame trimise prin posta, reclama stradala, reclama mobila, ghiduri, postarea de reclame in expozitii precum si participarea propriu-zisa in expozitii, articole promotionale, afise.
Desi aceste moduri de a face reclama nu sunt un secret, majoritarea firmelor care iau decizii pe cont propriu in privinta advertisingului dau gres din acest punct de vedere, fie datorita momentului neprielnic ales pentru a demara campania de advertising fie locul pentru campania respectiva e necorespunzator, ori ambele scenarii la un loc. Din acest motiv pentru a va scuti de bani aruncati pe fereastra mai ales in aceste momente in care orice ban trebuie cheltuit cu cap, echipa BV Business Center va recomanda sa apelati cu incredere la specialistii in domeniu… sfat valabil de asemenea nu doar in ceea ce priveste advertisingul dar si cand vine vorba de alte activitati pentru care specialistii in cadrul companiei lipsesc cu desavarsire.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu