Business-ul care l-a facut insa cunoscut a fost Tweetvisor. Ideea originala a lui Lazar pentru proiect a fost diferita de forma lui finala, decisa pana la urma de utilizatori. Ideea initiala, conceputa in 2008, prevedea un ghid de comunicare on-line pentru companii si corporatii, numit Tweet Advisor.
Dupa lansarea Tweetvisor din ianuarie 2009, utilizatorii au dat semne ca doresc altceva. Tech-Crunch considera ca aplicatia lui Nelu Lazar este ideala pentru cei ce au mai multe conturi pe Twitter. Asa ca Tweetvisor s-a dezvoltat intro interfata pentru Twitter, proiectul initial fiind abandonat. Aproape 20 000 de utilizatori au preferat Tweetvisor-ul in detrimentul paginii Twitter originala, cei mai multi fiind din Marea Britanie, Romania si SUA.
Pe langa posibilitatea de a schimba conturile cu usurinta, aplicatia ordoneaza mesajele din contul utilizatorului Twitter, replicile aparand in stanga ecranului, iar mesajele directe in dreapta. In cazul salvarii unei cautari, Tweetvisor te anunta de fiecare data cand apar noi rezultate pentru respectiba cautare.
O optiune suplimentara a acestui serviciu este asemanatoare celei de pe Wikipedia si consta in donatii pentru viitorul serviciului. Toate donatiile facute pana in prezent au fost redirectionate catre organizatii caritabile, persoane care au nevoie de ajutor, investitii in start-up-uri si pentru cercetare in tehnologii on-line.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu