Comertul online este viitorul si este doar o chestiune de timp pana cand lume va capata incredere in acesta si atunci comertul online va depasi comertul traditional.
Pentru inceperea unei afaceri online nu este nevoie de foarte multi bani iar politica de promovare pe care se poate merge este optimizarea pentru motoarele de cautare ceea ce nu costa bani.
Cele mai cautate produse din magazinele online in perioada actuala sunt electronicele, electrocasnicele si IT.
Un punct slab in Romania este reticenta fata de online dar cred ca cel mai bun mod prin care se poate promova o afacere online este calitatea produselor si serviciilor oferite. De asemenea se mai pot acorda anumite facilitati ca de exemplu: permiterea returnarii produselor in termen de 15 zile de la achizitie sau plata produselor in momentul livrarii acestora de catre firma de curierat, care duc la cresterea increderii clientilor in magazinul online respectiv.
In vremuri de criza clientii cauta produse ieftine la o calitate relativ buna care se pot oferi prin intermediul magazinelor online. In Romania pretul este si va ramane criteriul cel mai important pentru majoritatea cumparatorilor mai ales in perioada de criza, urmat imediat de brand. In momentul in care clientul are nevoie de un produs acesta isi stabileste un buget pentru acel produs si mai apoi cauta produsul cu cele mai bune trasaturi care sa se incadreze in acel buget stabilit.
Deoarece comertul online permite un control foarte bun al costurilor acest tip de comert nu este la fel de mult afectat de criza ca alte sectoare din economie.
O afacere online bine gestionata nu poate decat sa creasca in viitor deoarece noua generatie creste in mediul online iar numarul persoanelor care acceseaza internetul este in continua crestere.
Pentru inceperea unei afaceri online nu este nevoie de foarte multi bani iar politica de promovare pe care se poate merge este optimizarea pentru motoarele de cautare ceea ce nu costa bani.
Cele mai cautate produse din magazinele online in perioada actuala sunt electronicele, electrocasnicele si IT.
Un punct slab in Romania este reticenta fata de online dar cred ca cel mai bun mod prin care se poate promova o afacere online este calitatea produselor si serviciilor oferite. De asemenea se mai pot acorda anumite facilitati ca de exemplu: permiterea returnarii produselor in termen de 15 zile de la achizitie sau plata produselor in momentul livrarii acestora de catre firma de curierat, care duc la cresterea increderii clientilor in magazinul online respectiv.
In vremuri de criza clientii cauta produse ieftine la o calitate relativ buna care se pot oferi prin intermediul magazinelor online. In Romania pretul este si va ramane criteriul cel mai important pentru majoritatea cumparatorilor mai ales in perioada de criza, urmat imediat de brand. In momentul in care clientul are nevoie de un produs acesta isi stabileste un buget pentru acel produs si mai apoi cauta produsul cu cele mai bune trasaturi care sa se incadreze in acel buget stabilit.
Deoarece comertul online permite un control foarte bun al costurilor acest tip de comert nu este la fel de mult afectat de criza ca alte sectoare din economie.
O afacere online bine gestionata nu poate decat sa creasca in viitor deoarece noua generatie creste in mediul online iar numarul persoanelor care acceseaza internetul este in continua crestere.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu