La inceput compania lui Byron Reese, SantaMail.org, vindea scrisori personalizate de la Mos Craciun catre toata America de Nord (acestea contineau chiar timbrele poştei din Polul Nord, Alaska, pentru a le da un sentiment autentic). Reese vândut 10,000 de scrisori în 2001, primul an în afaceri. Desi vanzarile de vacanta au crescut în fiecare an, el încă mai căutat moduri de a extinde darurile lui. Acum, părinţii pot comanda felicitari pentru ziua de nastere a copiii lor chiar de la Mos Craciun. Aceasta strategie a împins in 2005 vanzari la 1 milion dolari.
Lucrurile sunt simple oricine isi doreste o scrisoare “autentica” de la Mos Craciun pote vizita sit-ul http://www.santamail.org/ si o poate comanda, iar prin completarea a doar catorva date va adduce o bucurie imensa copiilor sai. Byron Reese a constientizat ca magia sarbatorilor ii poate adduce castiguri fabuloase asa ca s-a folosit de internet pentru a transforma o idee intr-o afacere de success.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu