miercuri, 19 ianuarie 2011

Adidas - 3D Touch Screen Wall



Adidas a conceput o idee de milioane de dolari care permite cumpărărtorilor sa își aleagă dintre 8000 de perechi de pantofi de pe un display 3D cu rotații şi zoom la fiecare pantof şi specificații de la un display touch-screen.


Vă invit să vedeți următorul videoclip: http://startcreative.com/


Există modele populare pot fi însoțite de un video şi informaţii suplimentare, cum ar fi pantofii pe care i-au purtat jucătorii de la Cupa Mondială.

Cred că aceasta este o idee foarte bună deoarece, instalarea fiind pe un perete, micii comercianţi cu amănuntul pot transforma ceilalți pereți în spaţiu de vânzare, oferind accesul clienţilor la un inventar extins.

De asemenea magazinul ar putea deține un stoc de pantofi reali pentru a servi drept modele.

Display-ul este forte ușor de folosit de către clienți, pot afla toate detaliile legate de pantofi, îi pot vizualiza din orice unghi, pot afla pe ce fel de suprafață se pot folosi, de asemenea sunt informații legate de numerele disponibile în magazin, dar pot afla și ce părere au alte persoane legate de perechea respectivă, folosindu-se o rețea socială pentru asta.

Din păcate, va fi probabil, o perioadă de aşteptare în cazul în care magazinul nu dispune de perechea de pantofi dorită. Dar aceasta tehnologie poate fi folositoare clienților care doresc ultimele modele de pantofi şi nu îi deranjează aşteptarea.

Deși este o idee foarte bună și foarte utilă atât pentru clienți, dar și pentru vânzători, acest concept nu cred că va apărea curând pe piața română.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu