Domnisoara Cyndi Schoot, in calitatea ei de purtator de cuvant pentru Facebook declara pe data de 25 ianuarie 2011 urmatoarele “Facebook did introduce a new product yesterday. t's called 'Sponsored Stories.' It went live yesterday. For a little background, it gives companies another way to do predictable and scalable word-of-mouth marketing on Facebook, and people may see stories from their friends on the sponsored section on the right side of their Home Page.” In traducere libera noi cei care utilizam un cont pe aceasta retea de socializare ar trebui sa sarim in sus de bucurie ca Facebook vine pe piata cu un nou concept de publicitate numit “Sponsored Stories”. Ei fac bani afisand pe contul fiecarui utilizator linkuri cu reclame agresive iar noi ne bucuram ca Facebook ne baga in seama, ne da posibilitatea sa ne facem un cont gratuit, iar mai apoi in schimbul acestui acess gratuit si liber exprimat ne bombardeaza cu reclame. Daca aceste reclame sunt utile sau nu, fiecare utilizator in functie de nevoile sale poate avea o parere diferita
Acest noua platforma de publicitate consta in aplicarea unui link la fiecare postare pe peretele de informatii care apare in mod normal pe feed-ul fiecarui utilizator. Link-ul respectiv ne conduce pe noi catre contul, pagina, reclamele, acelei firme care plateste pentru acest gen de publicitate. Prin urmare, fiecare client are in fata o noua metoda foarte agresiva de publicitate online, si fie ca vrem sau nu va trebui sa ne pierdem din timpul nostru atat de important ca sa inchidem zeci de ferestre ale diverselor firmel ce isi mai fac veacu pe Facebook.
Ei saraci anunta cu mare tam-tam aceasta nou idee ce inlocuieste programul de publicitate lansat in anul 2009 si care se numeste “Facebook Beacon”. Pana aici totu e limpede, cei din conducerea acestei jucarii numita Facebook vor sa inoveze, au foarte mult timp liber la dispozitie si nu stiu cum sa il utilizeze responsabil si nu mai au bani cu care sa isi finanteze excursiile lor costisitoare.
Pe acest taram inca virgin, al marketingului electronic totul este posibil. Important e sa fii un temerar care sa puna bazele unei directii pe care sa o poti urma si care sa fie copiata de partenerii tai din piata. Asa cum bine reiese din interviul doamnei Azita Arvani, directorul Arvani Group” "Facebook is persistent and aggressive with use of their user's information. And they will continue to push the envelope on that front, since there is a lot of churn elasticity with their users." care mai apoi mai adauga urmatoarele “"The liberty for a brand and Facebook to extract out a user's affinity information and frame it in a prominent spot for user's friends to see, should come with more responsibility," Eu tind sa cred ca aceasta distinsa doamna chiar are dreptate. In lumea aceasta online, lumea informatica, precum si in viata de zi cu zi, fiecare om este liber sa aleaga sau sa extraga tot ce ii convine si considera ca ii este util.
Facebook nu iti bate la usa, nu te trage de maneca, nu iti trimite citatii de la judecatoria Brasov, ci fiecare alege daca vrea sa aibe un cont pe aceasta retea de socializare, daca doreste sa fie activ cu acest cont si mai apoi sa suporte aceste campanii agresive de publicitate. Daca nu mie foame nu mananc, daca nu vreau reclame nu accesez linkurile care ma trimit acolo, si daca ele se deschid le ignor sau le inchid, aceasta este conlcuzia mea cu care doresc sa inchei aceasta poastare
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu