sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Comerţul electronic interconectat cu reţelele sociale


"Din ce în ce mai mulţi români sunt interesaţi de cumpărăturile online. Peste 2 milioane de utilizatori ai Facebook din România au acum posibilitatea să transforme cumpărăturile online în activităţi sociale, beneficiind deopotrivă de recompense.

Content speed, lider de piata in dezvoltarea magazinelor online a realizat un parteneriat cu Squeeqly, un nou serviciu inovativ care transforma comertul online in activitate sociala. Acest parteneriat prezinta avantaje atat pentru magazine care isi cresc vanzarile cat si pentru utlizatori care beneficiaza de discounturi.
ContentSpeed pune la dispoziţia celor care doresc să îşi deschidă un magazin online o platformă software performantă, deja integrată cu toţi procesatorii de plăţi cu cardul online, toate portalurile de shopping şi comparaţie de preţ, precum şi cele mai importante companii producătoare de software gestiune stocuri.
TaraFashion este primul magazin din reteaua ContentSpeed care pune la dispozitia clientilor sai beneficiile oferite de Sqeeqly. Aceste beneficii se refera la acordarea unui discount instant doar pentru ca isi anunta prietenii ca au cumparat de pe site-ul respectiv."

Parerea mea este ca utilizand reteaua sociala Facebook un magazin online isi poate creea reclama foarte eficienta fara foarte mari costuri, aceste costuri rezumandu-se la discounturi aplicate clientilor.
Discounturile primite se refera la eliminarea taxei de transport sau reduceri procentuale la pretul produselor iar castigul magazinelor prin atragerea de noi clienti este mult mai mare decat discounturile acordate clientilor existenti.
In prezent TaraFashion ofera un discount de 5lei pentru clientul care publica pe facebook faptul ca a cumparat de pe site-ul respectiv plus un bonus de 8lei. De asemena se mai ofera un cupon de 50lei la plata cu cardul pentru a incuraja plata cu cardul.
In Romania este necesara realizarea unei campanii puternice pentru promovarea comertului online deoarece populatia este reticenta la shopingul pe internet desi preturile practicate de site-urile online sunt cu mult mai mici decat cele din magazinele traditionale.
Incurajand si promovand comertul pe internet numarul clientilor va creste iar acest lucru va duce la scaderea preturilor practicate de magazinele traditionale pentru a supravietui pe piata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu