MySpace a fost odata un site pionier in social networking, dar analistii se intreaba acum cine ar vrea sa cumpere aceasta afacere acum in declin.
O alta intrebare ar fi : « Daca l-ar cumpara careva, ce ar putea face cu site-ul ? ». Sunt multe necunoscute in destinul MySpace, din momentul in care compania care inca il detine, News Corp., a anuntat recent ca se face o majora restructurare, care include pierderea a 500 de slujbe sau, altfel spus, aproximativ 47% din forta de munca.
Brad Shimmin, analistul principal de la Current Analysis considera ca, oricine ar cumpara acest site va spera sa intre pe o piata inca nedescoperita, ceva ce nu intra in competitie directa cu Facebook, ceea ce ar fi un lucru bine gandit. Facebook a devenit un site dominant intre paginile de socializare, cu peste jumatate de miliard de utilizatori si cu atentia mass-mediei.
Nu demult, MySpace a fost in topul retelelor de socializare, atragand adolescenti, studenti etc. Apoi a aparut Facebook, iar site-ul a inceput sa alunece pe un loc doi indepartat. La putin timp, MySpace si-a recunoscut infrangerea aparand cu o conciliere intre cei doi giganti. Astfel, s-a ajuns la situatia in care informatiile de pe profilele de Facebook au ajuns sa fie portate si pe MySpace. Acest lucru demonstreaza cat de usor se schimba tendintele si cat de usor se pliaza oamenii dupa ele. La fel se poate gandi si conducerea de la Facebook ca poate pati.
Se pare ca este o pierdere prea mare ca sa fie pur si simplu inchis, desi acesta este drumul spre care se pare ca tinde. Google ar putea fi unul dintre cumparatori, avand in vedere ca ar putea lua in considerare sa-si construiasca o retea proprie de socializare. In acelasi timp, nici chiar Google nu va plati foarte mult pe un site degradat.
Retelele de socializare sunt foarte volatile, trendurile schimbandu-se foarte repede si ele putand disparea intr-o perioada scurta de timp. Dupa cum s-a intamplat si cu site-ul MySpace, care a ajuns in situatia in care nu are cumparator, iar detinatorul lui nu gaseste ce sa faca cu el, se poate intampla cu orice afacere, fie ea e-business sau clasica.
O alta intrebare ar fi : « Daca l-ar cumpara careva, ce ar putea face cu site-ul ? ». Sunt multe necunoscute in destinul MySpace, din momentul in care compania care inca il detine, News Corp., a anuntat recent ca se face o majora restructurare, care include pierderea a 500 de slujbe sau, altfel spus, aproximativ 47% din forta de munca.
Brad Shimmin, analistul principal de la Current Analysis considera ca, oricine ar cumpara acest site va spera sa intre pe o piata inca nedescoperita, ceva ce nu intra in competitie directa cu Facebook, ceea ce ar fi un lucru bine gandit. Facebook a devenit un site dominant intre paginile de socializare, cu peste jumatate de miliard de utilizatori si cu atentia mass-mediei.
Nu demult, MySpace a fost in topul retelelor de socializare, atragand adolescenti, studenti etc. Apoi a aparut Facebook, iar site-ul a inceput sa alunece pe un loc doi indepartat. La putin timp, MySpace si-a recunoscut infrangerea aparand cu o conciliere intre cei doi giganti. Astfel, s-a ajuns la situatia in care informatiile de pe profilele de Facebook au ajuns sa fie portate si pe MySpace. Acest lucru demonstreaza cat de usor se schimba tendintele si cat de usor se pliaza oamenii dupa ele. La fel se poate gandi si conducerea de la Facebook ca poate pati.
Se pare ca este o pierdere prea mare ca sa fie pur si simplu inchis, desi acesta este drumul spre care se pare ca tinde. Google ar putea fi unul dintre cumparatori, avand in vedere ca ar putea lua in considerare sa-si construiasca o retea proprie de socializare. In acelasi timp, nici chiar Google nu va plati foarte mult pe un site degradat.
Retelele de socializare sunt foarte volatile, trendurile schimbandu-se foarte repede si ele putand disparea intr-o perioada scurta de timp. Dupa cum s-a intamplat si cu site-ul MySpace, care a ajuns in situatia in care nu are cumparator, iar detinatorul lui nu gaseste ce sa faca cu el, se poate intampla cu orice afacere, fie ea e-business sau clasica.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu