Cel mai mare retailer de modă european Zara şi-a deschis încă din luna septembrie a anului trecut un magazin online, profitând astfel de trendul de creştere al brandului şi al vânzărilor online ale altor retaileri. Zara, marcă deţinută de compania spaniolă Inditex a lansat site-ul pe 2 septembrie simultan în Maria Britanie, Franţa, Spania, Italia şi Portugalia. Ştiu, e o mare dezamăgire că nu s-a deschis şi un magazin online în România. Dar fetelor...nu vă faceţi griji...sigur România va fi o piaţă vizată de câtre Zara în privinţa aceasta destul de curând. Zara are deja magazine online locale, dar prin relansare promite includerea şi a colecţiilor care nu erau disponibile până acum decât în magazine. Vedeţi fetelor? Deja este o veste bună...nu vă pierdeţi răbdarea :P
În România, grupul spaniol Inditex, care deţine brandul Zara, a ajuns la 41 de magazine în doar de doi ani de prezenţă pe piaţa românească. Pentru necunoscători, conceptul firmei Zara este să vândă articole la preţuri accesibile, copiind modelele marilor branduri de modă internaţionale. Spre deosebire de majoritatea magazinelor populare care fac colecţii de toamnă/iarnă şi primăvară/vară, Zara îşi reînnoieşte colecţia aproape în fiecare lună. Hainele dispar la fel de repede cum apar pe rafturi. Astfel, reînnoind mereu modelele şi neaprovizionând vechile colecţii, firma estimează că le poate propune oricând clienţilor ultimele tendinţe fără a-i fi frică de un eşec comercial pentru că o linie care nu îi place publicului, va fi înlocuită câteva săptămâni mai târziu. Limitându-şi producţia, Zara tinde să reinventeze mereu şi le propune clienţilor săi o oarecare exclusivitate. Colecţiile dacă sunt numeroase, sunt totuşi împrăştiate pe tot globul. Deci, Zara propune colecţii de haine pentru bărbaţi, femei, copii, lenjerie, accesorii şi încălţăminte. Firma a profitat în special de faptul că a introdus elastanul în hainele mulate. De curând, firma şi-a lansat colecţia de decor interior (Zara Home).
În consecinţă, cu toţii suntem plăcut impresionaţi de lanţul de magazine Zara şi de avalanşa de stiluri diferite pe care o oferă la fiecare colecţie. Astfel că, aşteptăm cu nerăbdare lansarea magazinului online şi în România deoarece marca este destul de recunoscută şi de acceptată pe această piaţă. Sunt foarte sigură că ar avea succes cu acest magazin online în România deoarece din ce în ce mai multă lume caută hainele de firmă iar Zara se află mereu pe listă.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu