eBay Inc. a retras toate anunturile de cautare platite de la Google Inc in SUA, o miscare care a ridicat multe sprancene, care poate fi vazuta in indrustie ca o deteriorare din ce mai accentuata intre cei doi gigantic ai internetului.
Cu toate acestea, eBay a păstrat campaniile AdWords din afara Sua, declara purtatorul de cuvant al eBay, Hani Durzy.
Durzi a continuat spunand ca acesta este doar un test in incercarea continua a eBay de a folosi cu cea mai mare precizie bugetul pentru publicitate, insa surse apropiate eBay spun ca acesta este raspunsul improtriva petrecii Google organizata in aceeasi zi cu startul eBay Live.
Hani Durzi declara ca, fiind un eveniment care se intampla in fiecare an, sunt extrem de dezamagiti pe executivii de la Google pentru plasarea evenimentului lor in aceeasi zi si in acelasi oras.
Relatiile dintre Google si eBay sunt intr-un continuu declin, deoarece, daca inainte Google era privit ca un partener, acum poate fi privit ca si competitor datorita produselor Checkout si Google Base listings service.
In mai 2006, eBay si Google au ajuns la o intelegere prin care Yahoo devenea principalul motor de cautare si anunturi platite in SUA pentru eBay. Desi Google are acelasi rol ca Yahoo in afara Statelor Unite, legatura dintre eBay si Yahoo a fost vazuta ca o mutare defensiva.
Aceasta mutare nu mi se mare o mutare prea corecta din partea celor de la e-bay deoarce eu consider ca prin schimbarea motorului de cautare google cu yahoo acestia au facut un pas inapoi. In opinia mea Google este cel mai bun si cel mai mare motor de cautare din lume..... iar aceasta mutare cu siguranta va avea repercursiuni....
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu