miercuri, 26 ianuarie 2011

Cumpărături online în valoare de 2,8 milioane lei


Românii au făcut cumpărături online în valoare de 2,85 de milioane de lei fără TVA (aproape 670000 de euro) în primele nouă luni ale anului 2010, prin intermediul 2Parale, prima platformă de marketing afiliat din România (o practică de marketing bazată pe web prin care un comerciant răsplăteşte unul sau mai mulţi afiliaţi pentru fiecare vizitator sau client adus prin eforturile de marketing afiliat). Potrivit unui raport realizat pe activitatea din 2Parale, în intervalul 1 ianuarie 2010 - 30 septembrie 2010, românii au investit cel mai mult în cumpărăturile online în luna septembrie, când valoarea totală a vânzărilor s-au ridicat la 446.000 de lei fără TVA. Tot în luna sep­tembrie s-au alocat şi cei mai mulţi bani pentru o comandă, valoarea medie a unei vânzări fiind de aproximativ 226 de lei. O perioadă bună pentru vânzările on­line au fost şi luna mai, spun repre­zen­tan­ţii 2Parale.

Cele mai multe cumpărături online s-au realizat în zilele de marţi şi mier­curi. Cele mai mari sume alocate achi­ziţionării online de produse IT&C au fost în lunile ianuarie şi iunie. Valoarea me­die a unei tranzacţii generate prin 2Parale pentru aceste produse a depăşit 880 de lei în fiecare dintre aceste două luni.

2Parale este prima platformă de marketing afiliat din România. Cum funcţionează acest marketing afiliat? Publisherii (afiliaţii) trimit trafic relevant iar advertiserii recompensează performanţa. În ceea ce priveşte vânzările şi leadurile, fiecare obiectiv îndeplinit generează comisioane pentru afiliaţi şi promovare eficientă pentru advertiseri. Astfel, aceştia au acces permanent la statistici detaliate actualizate în timp real. Afiliatii aleg campaniile pe care le promovează, în funcţie de publicul ţintă, comisioanele oferite şi rata de conversie. Advertiserii iţi actualizează periodic instrumentele şi pot aproba sau respinge afiliaţii care îi promovează. Toate părţile implicate - advertiseri, afiliaţi, 2Parale - au drept unic obiectiv performanţa campaniilor. Nimeni nu urmăreşte traficul inutil sau irelevant. În consecinţă, toţi câştigă doar dacă obiectivele sunt atinse.

În consecinţă, crearea acestei platforme de marketing vine din nou în sprijinul cumpărătorului de produse sau servicii online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu