
Românii au făcut cumpărături online în valoare de 2,85 de milioane de lei fără TVA (aproape 670000 de euro) în primele nouă luni ale anului 2010, prin intermediul 2Parale, prima platformă de marketing afiliat din România (o practică de marketing bazată pe web prin care un comerciant răsplăteşte unul sau mai mulţi afiliaţi pentru fiecare vizitator sau client adus prin eforturile de marketing afiliat). Potrivit unui raport realizat pe activitatea din 2Parale, în intervalul 1 ianuarie 2010 - 30 septembrie 2010, românii au investit cel mai mult în cumpărăturile online în luna septembrie, când valoarea totală a vânzărilor s-au ridicat la 446.000 de lei fără TVA. Tot în luna septembrie s-au alocat şi cei mai mulţi bani pentru o comandă, valoarea medie a unei vânzări fiind de aproximativ 226 de lei. O perioadă bună pentru vânzările online au fost şi luna mai, spun reprezentanţii 2Parale.
Cele mai multe cumpărături online s-au realizat în zilele de marţi şi miercuri. Cele mai mari sume alocate achiziţionării online de produse IT&C au fost în lunile ianuarie şi iunie. Valoarea medie a unei tranzacţii generate prin 2Parale pentru aceste produse a depăşit 880 de lei în fiecare dintre aceste două luni.

În consecinţă, crearea acestei platforme de marketing vine din nou în sprijinul cumpărătorului de produse sau servicii online.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu