iBanking, soluţia de internet banking dezvoltată de RBS România, poate fi utilizată pentru efectuarea de tranzacţii financiare oriunde, oricând. Astfel, clienţii RBS România vor putea efectua prin iBanking operaţiuni uzuale precum plăţi inter şi intra bancare în lei şi în valută, plăţi programate, constituire de depozite sau schimburi valutare, se arată într-un comunicat al băncii.
Orice client persoană fizică care are un cont curent în lei deschis la RBS poate solicita iBanking. Pentru activarea iBanking se percepe o taxă în valoare de 50 de lei, plătibilă o singură dată, la achiziţionarea serviciului.
Accesul în aplicaţie, precum şi autorizarea tranzacţiilor se realizează prin utilizarea parolelor unice generate de dispozitivul de securitate token. Fiecare operaţiune iniţiată de client trebuie să fie confirmată prin parola generată de token, proces care conferă un grad sporit de siguranţă.
Noul serviciu va permite o monitorizare a contului 24/7, prin accesul la istoricul tranzacţiilor şi la extrasele de cont. De asemenea, prin iBanking clienţii pot solicita produse şi servicii din portofoliul RBS fără a se deplasa la bancă - credite, carduri de credit sau de debit, schimbarea codului PIN al cardurilor, direct debit, deschidere de cont curent în altă valută etc.
Internet Banking, sau Online Banking, este un termen folosit pentru efectuarea de tranzactii bancare prin intermediul Internetului. Aceasta permite clientilor sa deruleze operatiunile cu banca si in afara de orele de program ale banicii, de orinude au acces la internet. In cele mai multe cazuri pentru aceste operatiuni se utilizaeaza un browser de web obisnuit si o conexiune de internet obisnuita. Nu este necesara utilizarea nici unui hardware (echipament) sau software (pachet de programe) special.
Opinia mea este ca prin acest serviciu nevoile consumatorilor si a bancilor sunt satisfacute, in sensul ca banca beneficiaza de urmatoarele avantaje: Internet Bankingul este un serviciu cu valoare adaugata pe care il ofera clientilor sai, si o modalitate prin care transfera o parte din operatiunile sale curente de la ghiseul sucursalei catre un alt canal comunicare.
Pentru consumator Internet Bankingul este un instrument de comunicare cu banca chiar si in afara orelor de program pentru a transmite instructiunile sale catre aceasta, de acasa sau de la serviciu, sau din alta tara atunci cand se afla in vacanta, etc., folosind doar un calculator si un mic dispozitiv pus la dispozitie de catre banca.
Pentru clientii, persoane fizice, a bancii RBS lansarea iBanking a fost o noutate deoarece fosta banca (ABN AMRO) nu le-a pus la dispozitie un astfel de serviciu.
Blog-ul studentilor de la Masteratul de Relatii Economice Internationale, anul II, Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, Universitatea TRANSILVANIA din Brasov - disciplina E-Business.
luni, 24 ianuarie 2011
RBS România a lansat serviciul de Internet Banking
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu