Este incredibilă ascensiunea pe care o înregistrează reţelele de socializare în prezent şi aici mă refer în primul rând la facebook. Explicaţia o constituie faptul că timpul devine din ce în ce mai preţios, oamenii petrec tot mai mult timp în faţa calculatorului şi pentru a-şi satisface nevoia de socializare apelează în condiţiile date la astfel de reţele.
Această stare de fapt a fost constată atât de reţelele de socializare dar şi de ofertanţii de pe diverse pieţe, iar cei care îşi promoveaza marfa cu mai multă măiestrie se folosesc din plin de avantajele pe care le oferă reţelele de socializare în acest sens. Prin intermediul acestora comercianţii reusesc să construiască o „relaţie de prietenie” cu potenţialii clienţi în sensul că în cadrul unui site de socializare clienţii sunt mai degajaţi, mai deschişi în exprimarea părerilor iar comunicarea nu este atât de formală ca cea derulată prin intermediul site-ului companiei şi anume prin formularul de contact. În plus site-urile de socializare oferă o serie de oportunităţi care pot fi valorificate optim. Astfel compania poate posta pe pagina sa de Facebook, Twitter etc. diverse imagini, filmuleţe care fac mai mult decât mii de cuvinte, dar poate da şi clienţilor posibilitatea de a posta imagini, astfel încât aceştia să se simtă integraţi şi importanţi pentru companie. Ofertanţii pot lansa prin intermediul reţelelor de socializare diverse promoţii destinate numai anumitor categorii de clienţi (prieteni sau fani), această măsură ducând la fidelizarea acestora.
Reţelele de socializare sunt mai adecvate decât site-urile proprii pentru desfăşurarea de acţiuni interactive cum ar fi jocuri, concursuri etc. prin care ofertantul are ca scop crearea unui climat online interesant şi atractiv pentru clienţi şi nu în ultimul rând creşterea vânzărilor.
Un alt avantaj îl constituie posibilitatea de postare al link-ului companiei din reţeaua de socializare pe site-ul companiei şi nu numai. Aceast poate fi folosit oriunde, pe orice document care conţine datele de contact ale companiei ca şi trimitere la o sursă de informaţii despre companie.
Una peste alta, cine s-ar fi gândit la lansarea site-urilor Facebook sau Twitter că acestea urmează să aibă un cuvânt de spus în promovarea oricăror produse sau servicii.
Această stare de fapt a fost constată atât de reţelele de socializare dar şi de ofertanţii de pe diverse pieţe, iar cei care îşi promoveaza marfa cu mai multă măiestrie se folosesc din plin de avantajele pe care le oferă reţelele de socializare în acest sens. Prin intermediul acestora comercianţii reusesc să construiască o „relaţie de prietenie” cu potenţialii clienţi în sensul că în cadrul unui site de socializare clienţii sunt mai degajaţi, mai deschişi în exprimarea părerilor iar comunicarea nu este atât de formală ca cea derulată prin intermediul site-ului companiei şi anume prin formularul de contact. În plus site-urile de socializare oferă o serie de oportunităţi care pot fi valorificate optim. Astfel compania poate posta pe pagina sa de Facebook, Twitter etc. diverse imagini, filmuleţe care fac mai mult decât mii de cuvinte, dar poate da şi clienţilor posibilitatea de a posta imagini, astfel încât aceştia să se simtă integraţi şi importanţi pentru companie. Ofertanţii pot lansa prin intermediul reţelelor de socializare diverse promoţii destinate numai anumitor categorii de clienţi (prieteni sau fani), această măsură ducând la fidelizarea acestora.
Reţelele de socializare sunt mai adecvate decât site-urile proprii pentru desfăşurarea de acţiuni interactive cum ar fi jocuri, concursuri etc. prin care ofertantul are ca scop crearea unui climat online interesant şi atractiv pentru clienţi şi nu în ultimul rând creşterea vânzărilor.
Un alt avantaj îl constituie posibilitatea de postare al link-ului companiei din reţeaua de socializare pe site-ul companiei şi nu numai. Aceast poate fi folosit oriunde, pe orice document care conţine datele de contact ale companiei ca şi trimitere la o sursă de informaţii despre companie.
Una peste alta, cine s-ar fi gândit la lansarea site-urilor Facebook sau Twitter că acestea urmează să aibă un cuvânt de spus în promovarea oricăror produse sau servicii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu