miercuri, 26 ianuarie 2011

IBM a achizitionat Unica Corporation

IBM a achizitionat Unica Corporation
Achizitia anuntata extinde portofoliul IBM de solutii software destinate automatizarii, administrarii si accelerarii proceselor centrale de business din marketing, vanzari, procesarea comenzilor. Aceasta achizitie, impreuna cu recentele preluari: Sterling Commerce si Coremetrics de catre IBM, va spori capabilitatea IBM de a raspunde cererilor clientilor de pe aceasta piata in crestere.
IBM a raportat recent rezultate financiare in crestere, atat pentru trimestrul IV cat si pentru intreg anul 2010. Astfel, profitul net inregistrat in trimestrul al patrulea al anului 2010 a fost de 5,3 miliarde de dolari, fata de cele 4,8 miliarde de dolari obtinute in trimestrul al patrulea al anului 2009, in crestere cu 9%. Veniturile totale inregistrate in trimestrul al patrulea al anului 2010 au fost de 29 miliarde de dolari, in crestere cu 7% fata de trimestrul al patrulea al anului 2009. Veniturile per actiune inregistrate in trimestrul al patrulea 2010 au fost de 4,18 dolari, in crestere cu 16%;
Tranzactia, ce a depins de acordul actionarilor Unica, de autorizatiile de reglementare aplicabile si alte conditii obisnuite de finalizare a unei tranzactii, a fost finalizata in trimestrul 4 al anului 2010.
Achizitia a accelerat initiativele IBM ce vor ajuta companiile sa-si inteleaga mai bine clientii si sa-si transforme campaniile de marketing. IBM (NYSE: IBM) si Unica Corporation (NASDAQ: UNCA) au anuntat ca au ajuns la un acord definitiv cu privire la achizitionarea Unica de catre IBM printr-o tranzactie efectuata cash, la un pret de 21 de dolari per actiune, sau 480 de milioane de dolari net. Aceasta s-a finalizat in august 2010.
Unica, o companie cu capital public din Waltham, Mass., va dezvolta capabilitatea IBM de a oferi companiilor suport in analiza si anticiparea preferintelor consumatorilor si va dezvolta campanii de marketing puternic directionate catre un anumit public.
Companiile de top din zilele noastre considera foarte importanta experienta clientului ce trebuie sa fie consistenta si relevanta. De aceea, trebuie sa se concentreze pe imbunatatirea imaginii propriului brand, urmarind schimbarile in piata si diferentiindu-se fata de competitori prin campanii de marketing personalizate si directionate.
Pentru a atinge acest scop, profesionistii din domeniul marketing-ului investesc permanent in tehnologii de automatizare si administrare a proceselor de marketing pentru a analiza preferintele si tendintele consumatorilor si in schimb, pot anticipa nevoile de cumparare si pot crea campanii de marketing relevante.

Pentru a raspunde acestor cereri, IBM dezvolta capabilitati de transformare pentru a ajuta clientii sa creeze o experienta specifica brandului care sa promoveze loialitatea si gradul de satisfacere al clientilor. Prin imbunatatiri in procesele de analiza si marketing, IBM si Unica vor ajuta clientii sa accelereze si sa integreze procese cheie cum ar fi marketingul relational, marketingul online si operatiunile de marketing.
Beneficiind de experienta vasta in industrie, Unica are peste 1.500 de clienti globali dintr-o gama variata de domenii, cum ar fi servicii financiare, asigurari, telecomunicatii, turism. Printre clientii Unica se numara Best Buy, eBay, ING, Monster, Starwood si US Cellular.
Cei 500 de angajati ai Unica au fost integrati in divizia IBM Software Solutions Group, ce ofera servicii unei game variate de industrii. Aplicatiile software Unica vor completa capabilitatile diviziei IBM Business Analytics and Optimization Consulting – o echipa de 5000 de consultanti si o retea de centre de analiza, sustinute de investitii totale de peste 11 miliarde de dolari in achizitii efectuate in ultimii cinci ani.

Detalii gasiti la urmatorul link
http://www.agerpres.ro/media/index.php/economic/item/29977.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu