marți, 18 ianuarie 2011

Studiu de caz: Fabory – varianta E-business

Piesele de imbinare sunt de multe trecute cu vederea, dar totusi indispensabile, a activitatilor oricarei companii. Administrarea stocului, cererile de achizitionare, comandarea, confirmarea, controlul comenzii, controlul facturii, plata, distribuirea interna si preluarea: toate aceste etape costa timp si sunt expuse greselilor, lucruri care au o parte legata de bani. Cu variantele e-business oferite de compania Fabory, clientii pot realiza in mod eficient economii din elemente de asamblare, care pot ajunge pana la 51%.




Optiuni E-business

1. Catalogul electronic
Fabory ofera o paleta uriasa de articole, dar nu toate sunt potrivite pentru toate domeniile. De aceea exista varianta catalogului on-line, care prezinta acele articole din domeniul ce a fost selectat, produsele fiind mai usor de gasit prin multiplele optiuni de cautare. De asemenea informatiile cu privire la disponibilitatea produselor sunt on-line si actualizate, iar preturile sunt afisate. Un ajutor pentru orice companie, este propunerea de produse alternative si aparitia listelor precedente de cumparaturi.

2. Comandarea on-line
O alta varianta este utilizarea magazinului virtual pentru a comanda on-line. Singurul lucru care trebuie facut este inregistrarea pe site-ul firmei si apoi primirea dreptului de acces. La trimiterea comenzii, mesajul electronic este introdus direct si automat in sistemul companiei proucatoare de suruburi, piulite si alte piese. Astfel, se efectueaza rapid comanda si nu exista erori, primind confirmarea comenzii prim e-mail.


3. Scanarea codurilor de bare
Sistemul de comandare on-line este pregatit pentru acest lucru prin intermediul scanarii codurilor de bare. Aceasta procedura este rapida, usoara si minimizeaza riscul erorilor. Prin urmare, ea este un mod eficient de reducere a cheltuielilor clientilor. Fabory ofera o gama de scanere de mana, scanere standard, precum si inteligente, chiar si cu GPRS pentru conectarea fara fir prin intermediul unei retele mobile.
Basic Scanner ofera stocare directa in orice sistem care detine conectare USB. In acelasi timp ofera o perioada lunga de functionare, mobilitate, flexibilitate si este usor de folosit. Scannerul inteligent poate fi folosit in mai multe locatii, este compatibil cu toate codurile de bare standard si ofera informatii despre produs pe ecranul aparatului.



4. Conexiunile sistem-la-sistem
Fabory ofera multe optiuni pentru conectarea sistemului ERP al companiilor direct la sistemul lor. Acest lucru ajuta la economisirea timpului si previne erorile. Comandarea prin e-mail este una din variantele usor accesibile, prin care se poate completa comanda intr-un fisier generat de computer cu un model tipizat, care se trimite firmei. O alta metoda, este schimbul electronic de date (EDI, XML), utilizand o legatura directa a sistemului. Catalogul electronic interactiv este o solutie care permite crearea unui ordin de cumparare in sistemul ERP al clientului, folosind datele de catalog externe. Marele avantaj al acestei ultime metode este ca clientul nu trebuie sa pastreze datele articolelor si informatiile sunt intotdeauna actualizate. Fabory uitilizeaza o interfata deschisa de catalog (OCI) pentru schimbul de informatii.

5. Integrarea personalizata
Compania ofera mai multe solutii personalizate pentru magazine virtuale, catalog si sistem-la-sistem, care pot fi integrate complet in sistemul ERP al clientului. In cazul inventarului administrat de vanzator, stocul poate fi monitorizat de catre unii din angajatii Fabory sau acest lucru poate fi executat automat de catre o conexiune sistem-la-sistem. Furnizarea integrata poate fi o alta solutia viabila. In aces caz, compania preia o parte substantiala din procesul de intretinere, reparare si functioanre al consumabilelor, precum aprovizionarea, controlul stocului si administrarea logistica.

Ca o concluzie la acest articol, as putea preciza ca solutiile oferite de Fabory sunt la indemana oricarei companii ce doreste sa-si usureze activitatea si sa aiba o siguranta a stocului de elemente de asamblare. In acelasi timp, se ofera o oportunitate de automatizare a intregului proces, eliminand riscuri, erori, costuri si oferind flexibilitate si control intregului proces.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu