miercuri, 19 ianuarie 2011

Cosmote lanseaza un pachet de comunicare prepaid dedicat tinerilor


Avand in vedere vremurile in care traim, si privind din punctul de vedere al unei companii prestatoare de sevicii, pentru a ocupa o pozitie buna pe o piata unde concurenta este acerba, trebuie sa vi cu inovatii si cu o gama cat mai larga de servicii pentru a acoperi o gama cat mai larga din nevoile oamenilor (si sa fim seriosi, dar nevoile omului  sunt din ce in ce mai greu de satisfacut….deoarece…..din punctual meu de vedere “nevoia” este confundata cu moftul).

            Parerea mea este ca, Cosmote sa descurcat foarte bine mizand puternic pe lansarea unor servicii foarte ieftine pe segmentul de cartele preplătite, pentru a putea ataca poziţia foarte puternică a Orange şi Vodafone, care controlau autoritar aproape întreaga piaţă de comunicaţii mobile (cu o cotă de aproximativ 80% din total).

            Cosmote şi-a păstrat, de atunci, strategia agresivă de preţuri(o strategie destul de buna, zic eu, avand in vedere ca se stia de la bun inceput ca este o strategie pe termen lung, si ca pe langa pretul mic vor mai fi obligati sa raspunda si la atacurile concurentiilor…..si cum altfel decat cu mii de minute si o multitudune de oferte si promotii…..adica din punctual meu de vedere, exact ce se vinde), iar drep urmare, de la 50.000 de clienţi activi în decembrie 2005, Cosmote are acum peste 7 milioane.

            Bineinteles ca in continuarea reuseste sa ne surprinda (intr-un sens pozitiv) lansand un nou pachet de servicii de comunicaţii prin cartele preplătite sub brandul "Frog", pachet care consta in primirea pentru 6 euro pe lună, a 1.000 de minute de apeluri şi 1.000 de SMS-uri în reţeaua Cosmote, 70 de minute de apeluri şi 70 de SMS-uri către reţele naţionale, dar şi acces nelimitat la internet prin serviciul web'nwalk, 15 mesaje multimedia şi notificări privind mesajele de pe reţeaua socială Twitter.

 

            “Frog a fost conceput pentru tinerii care folosesc telefonul mobil ca pe un portal de comunicare si divertisment. Pe langa ofertele de voce si text, acestia primesc si alte beneficii. Sub umbrela Frog vor mai fi lansate si alte produse”, a declarat Costas Kapetanopoulos, director de marketing si comunicare Cosmote.

 

            Cosmote încearcă să încurajeze creşterea numărului de clienţi ai noului serviciu, astfel încearca sa atace şi o categorie de clienţi pe care anterior compania nu îi putea aborda pentru că nu avea în ofertă net 3G şi o gamă extinsă de smartphone-uri şi servicii adicente.

            Parerea mea este ca aceasta lansare va avea un success total datorita ofertei foarte bune, avand in vedere ca internetul e nelimitat, iar tehnologia de ultima ofera o gama variata de telefoane cu acces la internet, iar faptul ca au stiut carui segment sa se adreseze (tinerii care sunt dependeti de internet oriunde merg, autobuz, scoala chiar si in timpl cursurilor se comunica pe internet mobil) si sa nu mai vorbim de pret, care este mai mic in comparatie cu cel al concurentilor……in concluzie…….eu zic ca va fi un success lansarea pachetului Frog, insa ramane sa vedem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu