Creatorii de modă din Virtual Bucharest în Second Life câştigă în medie 1.000 de euro pe lună, bani reali. Corespondentul Pieţei Revoluţiei în spaţiul 3D – Virtual Bucharest, inaugurat acum doi ani, a înregistrat doar în ultimul an peste 200.000 de vizitatori, care petrec în medie 4 ore în Bucureştiul Virtual.
Paty Paule a început afacerea virtuală în 2008 prin deschiderea magazinului Cartoon Kids, prin intermediul căruia vinde îmbrăcăminte, încălţăminte, mobilier şi jucarii animate. Designerul obţine lunar un profit net cuprins între 800-1000 dolari reali, după plata cheltuielilor de hosting şi marketing care se ridica la 1000 dolari lunar. Floyd Mistwalker este activ de un an pe piaţa produselor de mobilier, realizând obiecte de decoraţiuni interioare în programe 3D externe pe care ulterior le importă în Second Life. La început muncea în jur de 8 ore/zi pentru a-şi diversifica gama de produse, dar acum alocă 2-3 ore pentru magazinul virtual Prim Savers şi câştigă lunar între 1.500 şi 2.000 dolari reali. CrashOV Uladstron şi-a început afacerea în august 2009 cu articole de îmbrăcăminte şi accesorii pentru personalizarea avatarelor. Ulterior s-a extins în zona de obiecte 3D business-to-business, magazinul ei Smexy Town generându-i profituri între 1000 şi 1500 dolari lunar. Printre românii cunoscuţi deja în comunitatea internaţională ca şi creatori talentaţi se mai numără Rebeca Dembo, creatoare de skin-uri, cu magazinul virtual CandyDoll, Luana Juliesse cu magazinul de bijuterii Milady’s, Meghindo Romano premiată în 2010 pentru design-ul creaţiilor sale vestimentare şi 2408 Alekseev, creatoare de pantofi eleganţi, foarte apreciaţi pe platforma virtuală. Creatorul Virtual Bucharest, Aura Tatu, a organizat în spaţiul virtual Romanian Fair – 2010, unde 10 creatori români şi-au expus timp de o lună cele mai bune craţii virtuale. „Virtual Bucharest şi-a propus încă de la deschiderea sa în 2008 să devină un spaţiu de promovare a românilor în acest mediu 3D, extrem de imersiv, al lumii virtuale Second Life. Aniversăm 2 ani în care am organizat numeroase activităţi şi evenimente, am integrat campanii ale unor branduri reale dar mai ales am văzut crescând o comunitate de români ambiţioşi şi creativi. În ciuda crizei, se pot câştiga bani din Second Life, pentru unii dintre creatori aceasta fiind principala sursă de venituri, însă succesul presupune, la fel ca şi în viaţa reală, talent plus multe ore de muncă”, spune Aura Tatu.
Eu cred că cifrele sunt mult prea exagerate şi nu are cum să câştige aşa mult un designer vestimentar. Şi chiar dacă ar fi adevărat, sunt mulţi nebuni care aruncă banii pe geam pentru un joc care nu ii ajută cu nimic în viaţa reală. Totul se rezumă la statutul pe care îl oferă îmbrăcămintea şi în acest joc. De asemenea, analiştii consideră că Aura Tatu oferă informaţii eronate privind vii tor profit al companiilor care urmează să se înscrie în acest joc, crezând că se vor îmbogăţi. Aceştia mai consideră că Aurelia Tatu, împreună cu echipa sa, nu fac altceva deât să sporească traficul care de altfel era pe butuci în celebra capitală virtuală.
În consecinţă, acest articol este fals iar firmele naive care se vor înscrie în joc vor avea mult de pierdut deoarece învestiţia realizată la începutul jocului nu va fi amortizată în timp. Mulţi utilizatori ai acestui joc susţin că numărul utilizatorilor scade din ce în ce mai mult deoarece aceştia au realizat că nu au nevoie să arunce banii într-un joc. În concluzie, Second life din Bucureşti este o MARE minciună.
Câteva scene dintr-un filmuleţ de pe Youtube în care este pretentată noaptea de revelion reflectă faptul că oamenii sunt puţini la număr, sunt oameni simpli fără haine sofisticate, fapt care adevereşte concluzia mea şi anume faptul că jocul este o minciună. Videoclipul cu seara de revelion îl puteţi vedea la această adresă:
http://www.youtube.com/watch?v=SkVG3LLkkjE
Deci...voi v-aţi înscrie în jocul Second life? Şi de ce?
Eu cred că cifrele sunt mult prea exagerate şi nu are cum să câştige aşa mult un designer vestimentar. Şi chiar dacă ar fi adevărat, sunt mulţi nebuni care aruncă banii pe geam pentru un joc care nu ii ajută cu nimic în viaţa reală. Totul se rezumă la statutul pe care îl oferă îmbrăcămintea şi în acest joc. De asemenea, analiştii consideră că Aura Tatu oferă informaţii eronate privind vii tor profit al companiilor care urmează să se înscrie în acest joc, crezând că se vor îmbogăţi. Aceştia mai consideră că Aurelia Tatu, împreună cu echipa sa, nu fac altceva deât să sporească traficul care de altfel era pe butuci în celebra capitală virtuală.
În consecinţă, acest articol este fals iar firmele naive care se vor înscrie în joc vor avea mult de pierdut deoarece învestiţia realizată la începutul jocului nu va fi amortizată în timp. Mulţi utilizatori ai acestui joc susţin că numărul utilizatorilor scade din ce în ce mai mult deoarece aceştia au realizat că nu au nevoie să arunce banii într-un joc. În concluzie, Second life din Bucureşti este o MARE minciună.
Câteva scene dintr-un filmuleţ de pe Youtube în care este pretentată noaptea de revelion reflectă faptul că oamenii sunt puţini la număr, sunt oameni simpli fără haine sofisticate, fapt care adevereşte concluzia mea şi anume faptul că jocul este o minciună. Videoclipul cu seara de revelion îl puteţi vedea la această adresă:
http://www.youtube.com/watch?v=SkVG3LLkkjE
Deci...voi v-aţi înscrie în jocul Second life? Şi de ce?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu