Pentru îmbunătăţirea imaginii brandului, dar şi pentru o mai bună deservire în rândul clienţilor care locuiesc în oraşe unde nu există forţă directă de vânzare (Shopuri Orange), iar aceasta este asigurată prin intermediul partenerilor Say şi Euro GSM, conducerea a elaborat o strategie de franciză (http://www.orange.ro/about/archive/pr2009-0412-ro.html). Actualii parteneri vor beneficia de sesiuni de training cu angajaţi Orange, iar magazinele acestora vor fi redecorate şi rearanjate asemenea marilor magazine Orange din ţară. Partenerii vor funcţiona sub denumirea de Orange Store, iar întreaga activitate de merchandising şi publicitate va fi asemenea celei care se practică în Shopurile Orange. În acelaşi timp, magazinele proprii care au înregistrat pierderi considerabile în ultimul an, vor fi închise în vara acestui an, iar această situaţie vizează un număr de 3 locaţii din ţară
(http://www.ziare.com/articole/servicii+colaborare).
Părerea mea este că viziunea S.C. Orange România S.A. este de a fi în continuare lider naţional în serviciile de telefonie mobilă (voce, date, fax) oferindu-le clienţilor săi o experienţă unică şi remarcabilă, în condiţiile unei concurenţe acerbe.
Cât despre misiunea S.C. Orange România S.A, consider că este să furnizeze servicii simple, inovative şi uşor de folosit pentru a îmbunătăţi şi simplifica viaţa fiecăruia.
Pornind de la misiune, principalele obiective economice ale organizaţiei pentru perioada 2010 – 2012 cred că ar trebui consta în:
· sporirea coeficientului de eficienţă a capitalului şi a vitezei de rotaţie a acestuia prin reducerea tuturor factorilor care generează imobilizări de fonduri
· păstrarea poziţiei de prima opţiune a cumpărătorului şi majorarea cotei de piaţă de la valoarea actuală de 47,6% la o valoare de peste 50% (www.orange.ro)
· atragerea a peste 1 milion de clienţi broadband anual.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu