marți, 18 ianuarie 2011

Emag Profit Share: promotia Maggi pe Internet?

Maggi acum cativa ani lansa promotia prin care daca lipeai pe geam clasica inimioara oferea cadouri in bani participantilor la campanie, astfel a rezultat o adevarata isterie in randul populatiei si nu mai mira pe nimeni la momentul respectiv sa vada inimioara pana si pe taxiuri. O modalitate foarte buna de publicitate si raportat la numarul de inimioara si foarte ieftina comparand cu alte canale si modalitati de advertising.

Ce face nou Emag? pai, nu mai lipeste inimioarele pe geamurile apartamentelor ci le lipeste pe site-urile participantilor la Emag Profit Share, o campanile de parteneriat pusa la dispozitie de Emag .ro tutoror celor care detin un site sau blog. Practic Emag ofera un commision de 3% din vazarea online pe care o face un vizitator redirectionat de pe site-ul partenerului pe site-ul www.emag.ro.

Practic pe site-ul partenerului se poate posta un banner, un link direct la un produs sau orice alt mijloc prin care se poate redirectiona un vizitator pe site-ul Emag; daca acest vizitator cumpara un produs partenerul primeste un mic procent din vanzare, suna bine? Ei da, chiar suna foarte bine si nu e de mirare faptul ca Emag este unul dintre liderii din retailul online din tara si nu m-ar mira sa vedem de acum inainte pe bloguri sau pe diferite site-uri cate un mic banner ce duce direct la site-ul Emag.

De aceasta oportuninate se poate profita la maxim, de exemplu, daca pe un blog cream un articol despre un televizor, scriem pareri pesonale, facem un review, in calitate chiar de posesor al unui astfel de televizor undeva printre cuvinte putem strecura un link catre magazinul online in asa fel incat, cititorul, convins de noi ca este un produs bun, sa-l poata achizitiona direct de pe Emag.ro.O alta medoda este de a ne crea un wishlist si fara sa dam foarte multe detalii despre ce ne dorim, listam doar link-uri catre site-ul mama, in asa fel incat cei interesati sau cei care gasesc util produsul respectiv sa-l poata achizitiona online, alte solutii tin de inventivitatea fiecaruia dintre noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu