Evenimentul este structurat pe doua zile, astfel incat prima zi va fi dedicata conferintelor despre fenomenul e-commerce in Romania, iar ziua a doua cuprinde doua sesiuni de workshop-uri, desfasurate in paralel, adresate oamenilor de afaceri si marketer-ilor.
Evenimentul ecomTIM are ca obiectiv realizarea unui cadru de intalnire intre oamenii de afaceri interesati sa activeze in online, cei care detin deja un magazin pe internet, marketerii implicati in dezvoltarea business-urilor online si specialistii in e-commerce. Evenimentul se adreseaza cu precadere persoanelor care detin deja o afacere in spatiul online, dar si oamenilor cu expertiza, interesati sa initieze colaborari cu business owner-ii.Marius Ghenea, antreprenorul care a dezvoltat companii ca Flamingo, Flanco, FIT si VikingProfil, presedinte al Asociatiei Romane a Magazinelor Online ARMO deschide seria prezentarilor de la ecomTIM cu strategii de crestere pentru un business online. Pana atunci, va dezvaluie care sunt segmentele cu potential in e-commerce si cateva din directiile de dezvoltare pentru un magazin online.
Acesta considera ca per ansamblu, se poate vorbi de o crestere de 25% a pietei de e-commerce, aceasta crestere fiind mai importanta procentual pe zonele de e-commerce care sunt inca extrem de emergente in Romania si ceva mai redusa pe segmentele de produs mai mature in e-commerce, cum ar fi IT-ul si electronic ele.De asemenea, considera ca cea mai mare provocare pentru orice magazin online in 2011 va fi mentinerea profitabilitatii sau revenirea la profitabilitate. In continuare, majoritatea segmentelor de e-commerce din Romania se caracterizeaza prin marje de adaos prea mici la vanzare si prin costuri insuficient optimizate ca model online, care, coroborate cu cifre de afaceri relativ mici, fac atingerea pragului de break-even inca foarte dificila.In ceea ce priveste structura afacerii, magazinele online din .ro ar trebui sa optimizeze costurile cat mai aproape de un model teoretic ideal online – ceea ce inseamna pe de o parte automatizarea cat mai eficiente a proceselor de documentare, promovare, vanzare, aprovizionare, after-sale si, pe de alta parte, externalizarea tuturor activitatilor non-core, mai ales a celor care nu au elasticitate in varianta internalizata, cum ar fi activitatile de logistica, livrari, etc.
Evenimentul ecomTIM are ca obiectiv realizarea unui cadru de intalnire intre oamenii de afaceri interesati sa activeze in online, cei care detin deja un magazin pe internet, marketerii implicati in dezvoltarea business-urilor online si specialistii in e-commerce. Evenimentul se adreseaza cu precadere persoanelor care detin deja o afacere in spatiul online, dar si oamenilor cu expertiza, interesati sa initieze colaborari cu business owner-ii.Marius Ghenea, antreprenorul care a dezvoltat companii ca Flamingo, Flanco, FIT si VikingProfil, presedinte al Asociatiei Romane a Magazinelor Online ARMO deschide seria prezentarilor de la ecomTIM cu strategii de crestere pentru un business online. Pana atunci, va dezvaluie care sunt segmentele cu potential in e-commerce si cateva din directiile de dezvoltare pentru un magazin online.
Acesta considera ca per ansamblu, se poate vorbi de o crestere de 25% a pietei de e-commerce, aceasta crestere fiind mai importanta procentual pe zonele de e-commerce care sunt inca extrem de emergente in Romania si ceva mai redusa pe segmentele de produs mai mature in e-commerce, cum ar fi IT-ul si electronic ele.De asemenea, considera ca cea mai mare provocare pentru orice magazin online in 2011 va fi mentinerea profitabilitatii sau revenirea la profitabilitate. In continuare, majoritatea segmentelor de e-commerce din Romania se caracterizeaza prin marje de adaos prea mici la vanzare si prin costuri insuficient optimizate ca model online, care, coroborate cu cifre de afaceri relativ mici, fac atingerea pragului de break-even inca foarte dificila.In ceea ce priveste structura afacerii, magazinele online din .ro ar trebui sa optimizeze costurile cat mai aproape de un model teoretic ideal online – ceea ce inseamna pe de o parte automatizarea cat mai eficiente a proceselor de documentare, promovare, vanzare, aprovizionare, after-sale si, pe de alta parte, externalizarea tuturor activitatilor non-core, mai ales a celor care nu au elasticitate in varianta internalizata, cum ar fi activitatile de logistica, livrari, etc.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu