"Gala Premiilor eCommerce 2010 si-a desemnat castigatorii!" Asa si??? Aceasta este prima reactia a unui om obisnuit care arunca un ochi peste articolul pe care eu am ales sa il comentez. Insa daca ai bunul simt sa arunci doi ochi si sa mai rupi si fraze din articolul respectiv iti dai seama imediat ca "UNII" tovarasi ai Republicii PostSocialiste Romania au ales sa se premieze intre ei pentru merite deosebite in activitatea pe care ei o desfasoara.
Pornind de la celebra poezie Pionierii "Noi in anul 2000" tineretul socialist isi respecta statutul si promisunile iar pe data de 8 iunie 2006 decerneaza primele premii in comertul electronic.A fost seara in care a avut loc prima editie e binecunoscutei Gale a Premiilor eCommerce, prima data cand magazinele online au primit o competitie la care sa se raporteze. GPeC 2006 a reunit aproximativ 140 de participanti, persoane cu functii executive din cadrul bancilor, organizatiilor emitente de carduri, procesatorilor de plati, agentiilor de publicitate online, agentiilor de webdesign si reprezentanti ai magazinelor online.
Pe data de 2 septembrie 2010 a avut loc cea de a 5 e editie a Galei, Premiilor eCommerce,respectiv GPeC 2010, eveniment care a reunit peste 350 de participanti, reprezentanti de top ai industriei online.
Unii ar putea spune ca pana acum nu am spus nimic si ca acest eveniment pentru ei este unul total neatractiv. Insa participarea la un astfel de eveniment chiar iti poate scoate magazinul online din anonimat. Eu sper ca urmatoarele concluzii sa participare hotarator pe viitor atunci cand luati decizia de a participa sau nu la un astfel de eveniment.
Ce primesti daca participi???
Acum apare dilema, cu ce ma poate ajuta aceasta atestare? Si la aceasta intrebare se poate raspunde urmarind in primul rand urmatorul aspect:Pornind de la celebra poezie Pionierii "Noi in anul 2000" tineretul socialist isi respecta statutul si promisunile iar pe data de 8 iunie 2006 decerneaza primele premii in comertul electronic.A fost seara in care a avut loc prima editie e binecunoscutei Gale a Premiilor eCommerce, prima data cand magazinele online au primit o competitie la care sa se raporteze. GPeC 2006 a reunit aproximativ 140 de participanti, persoane cu functii executive din cadrul bancilor, organizatiilor emitente de carduri, procesatorilor de plati, agentiilor de publicitate online, agentiilor de webdesign si reprezentanti ai magazinelor online.
Pe data de 2 septembrie 2010 a avut loc cea de a 5 e editie a Galei, Premiilor eCommerce,respectiv GPeC 2010, eveniment care a reunit peste 350 de participanti, reprezentanti de top ai industriei online.
Unii ar putea spune ca pana acum nu am spus nimic si ca acest eveniment pentru ei este unul total neatractiv. Insa participarea la un astfel de eveniment chiar iti poate scoate magazinul online din anonimat. Eu sper ca urmatoarele concluzii sa participare hotarator pe viitor atunci cand luati decizia de a participa sau nu la un astfel de eveniment.
Ce primesti daca participi???
- raportul de jurizare continand punctajele pentru fiecare dintre cele 80 de criterii si pozitia in clasament comparativ cu restul concurentiilor;
- note explicative/observatii facute de juriu pe grupe de criterii(ex. "site si homepage","legal & trust","SEO"etc.);
- fisa de evaluare rezultata in urma testarii utilitatii cu dispozitive eye-tracking;
- certificare in urma careia devii "Magazin de Incredere atestat GPeC" (doar in cazul in care intrunesti criteriile de preselectie).
- posibilitatea de a te promova in fata industriei si a cumparatorilor;
- evaluarea reala a business-ului tau, aceasta fiind singura competitie din online la care se primesc raporate justificative ale punctajului obtinut;
- cei mai buni speakeri, de la care ai cu adevarat ce sa inveti;
- un film, o muzica buna, o noapte de dragoste, un poker cu baietii, fiecare se poate relaxa in felu sau.
- premii, networking,standarde.
Care este scopul atestarii???
- se doreste ca in piata sa existe doar magazine care respecta regulile bunului simt in comertul electronic;
- se doresc comercianti care sa ofere clientilor seriozitate, astfel se poate consolida increderea clientilor in online;
- aparitia pe piata doar a magazinelor care sa respecte legislatia in vigoare (de exemplu: returnarea produselor in 10 zile);
- se incurajeaza magazinele care explica unui client interesat cum decurge o tranzactie si care sunt conditiile acesteia;
- se doresc magazine care pot fii contactate usor, fara batai de cap;
- se doreste transparenta in relatia comerciant-client;
- atestarea CPeC nu este disponibila oricui, ea este oferita doar magazinelor care respecta regulile de preselectie;
- se urmareste credibilizarea comertului online, dovedind ca exista magazine seriose si ca se pot efectua cumparaturi online sigure in conditii de confort maxime.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu