Reclama prin intermediul banner-ului
Bannerul este o legatura care face redirectionarea catre compania care isi face reclama.
Reclama prin banner a aparut in 1994 in revista Hot Web.
Bannerele au o forma ca si reclamele din reviste, si datorita acestei asemanari utilizatorii de Internet accepta mult mai usor. Unele cercetari arata ca din totalul populatiei utilizatoare de web , doar o mica parte nu agreaza acest tip de reclama, pe cand cealalta parte , care este cea mai numeroasa chiar este incantata de acest tip de reclama, deoarece acestia nu pierd ocazia de a cumpara produse la preturi mici.
Cotele per click
Numarul de vizitatori ai paginilor web cu reclame se masoara in numarul de click. In momentul introducerii cestei forme de publicitate cotele erau foarte mari dar pe parcursul aniilor aceste cote au scazut.
Pentru a compara, reclama prin posta directa se considera ca nu are o tinta bine definita.Intr-un studiu facut de British Royal Mail s-a descoperit ca publicitatea prin intermediul bennere-lor a avut mai mult succes decat publicitatea traditionala.
S-a constata ca si publicitatea web este adresata unui public tinta, interesat de serviciile si produsele comercializate de acele companii.
Plata prin CPM
Primele modele de plata erau reprezentate de o suma fixa care nu era asociata cu numarul de utilizatori sau cu numarul de potentiali vizitatorii. Aceasta metoda a fost inlocuita cu plata CPM (cost per o mie de afisari), suma platita varia in functie de utilizatorii ce accesau pagina web.
In comparatie cu publicitatea traditionala , publicitatea web este foarte scumpa.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu