miercuri, 16 noiembrie 2011

Strategia Apple Inc.

Strategia companiei se bazează pe abilitatea ei unică de a proiecta și dezvolta propriul sistem de operare, hardware, aplicații software și servicii pentru a-și asigura consumatorii cu noi produse și soluții cu un design industrial ușor de utilizat, comod și inovativ.

Compania consideră că investițiile continue în domeniul cercetării și dezvoltării sunt esențiale pentru dezvoltarea și consolidarea de produse și tehnologii noi.

Apple face eforturi pentru îmbunătățirea continuă în domenii precum sănătatea, siguranța mediului înconjurător, în calitatea produselor și serviciilor oferite clientilor. În plus față de evoluția calculatoarelor personale și a soluțiilor conexe, compania încearcă să profite de focalizarea asupra calculatoarelor personale, comunicațiilor mobile și a electronicelor digitale de consum prin crearea de inovații noi, originale și rafinate ca iPhone, iPad, iPod și iTunes Store.

Compania este cointeresată în susținerea comunității de dezvoltare de produse de către terțe părți, aplicațiilor software și hardware, care completează oferta companiei și care sunt oferite consumatorilor prin intermediul canalelor proprii de distribuție cu amănuntul, magazinelor online și App Store.

Strategia companiei include, de asemenea extinderea reţelei sale de distribuţie pentru a ajunge mai eficient la clienții vizați și de ai asigura cu o calitate a vânzărilor și a serviciilor post vânzare de cea mai înaltă calitate.

Strategia întreprinderii în domeniul bussinesului mic și mijlociu și a consumatorului simplu

Compania consideră că experiența de a face o cumpărătură de înaltă calitate alături de personal bine instruit, care poate transmite valorile adevărate ale întreprinderii și prezintă un nivel excelent de deservire, îmbunătățește capacitatea sa de a atrage și păstra clienți. Apple Inc. este mereu alături de distribuitorii săi, investind în ei și asigurându-le suportul necesar, prin intermediul Apple Sales Consultant Program, care presupune plasarea unui angajat Apple în locațiile reseller-ilor şi Apple Premium Reseller Program prin care afecerile independente din domeniul IT sunt ajutate să se concentreze asupra platformei Apple, pentru a asigura un nivel înalt de deservire și expertiză de produs. Compania considere că contactul direct cu clienții țintă, este o cale eficientă pentru a demonstra avantajele produselor proprii față de cele ale concurenților.

Magazinele companiei sunt amplasate de regulă în locații cu trafic ridicat, în mall-uri de calitate și regiuni de shopping urbane. Prin operarea magazinelor proprii și localizarea în locații cu trafic ridicat, compania este mai bine organizată pentru a controla experianța de cumpărare a clienților și de atrage noi cumpărători. Magazinele sunt proiectate pentru a simplifica şi a îmbunătăţi prezentarea şi comercializarea produselor companiei și a soluțiilor conexe. În acest sens, configurațiile magazinelor cu amănuntul au evoluat în diferite dimensiuni pentru a se potrivi cerințelor specifice pieței. Magazinele angajează personal cu experiență și calificat care oferă sfaturi, serviciu și training pentru un anumit produs. În magazine sunt oferite o gamă largă de echipamente produse de întreprinderi terțe ce țin de domeniul hardware, software, accesorii și periferice, care completează gama companiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu