Retea de socializare
Rețelele sociale există la locuri de muncă, licee, universități, acasă, etc. Internetul este populat de milioane de persoane interesate de a întâlni persoane noi sau de acumula și împărtăși informații și experiențele personale. Twitter și Facebook sunt rețele sociale cu milioane de utilizatori din întreaga lume. Facebook este dedicat mai mult distracției și socializării. Twitter este o rețea mai specială deoarece se poate vedea activitatea prietenilor, Flickr este pentru fotografii și Youtube este pentru fimulețe, muzică, etc.
Crearea unei rețele sociale nu este doar pentru a comunica cu prietenii, colegi sau să încarci poze, la o simplă căutare pe google putem vedea it-iștii, tinerii în căutarea unui loc de muncă, au propia rețea de socializare.
Rețea de socializare creată pentru profit
Nu este greu să-ți creezi o rețea de socializare, dar este dificil să transformi pasiunea în sursă de venit, trebuie sa ai mai mulți membri pentru a putea să-ți creezi un profit.
După ce ai o idee, creezi un concept. Îţi formezi o echipă, după care planifici şi stabileşti costurile şi un plan din care să scoţi bani. Începi să construieşti un demo, o bază, în care să testezi pe un grup de oameni apropiaţi şi facilităţile acelei comunităţi.
Surse financiare pentru administrarea site-ului
Cea mai răspândită metodă prin care un site poate genera venituri este publicitatea. Experții în marketing încearcă în permanență să găsească cea mai bună modalitate prin care să introducă online, fără a afecta utilizatorii în mod negativ.
Majoritatea rețelelor de socializare evită perceperea taxei pe membru, cu toate că retele de socializare matrimoniale unde informațiile nu sunt accesibile dacă nu plătești taxă pentru a-ți crea un cont.
Adevărata provocare constă în atragerea câtor mai mulţi membri pentru a suscita interesul companiilor în cumpărarea de spaţiu publicitar.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu