O să încep articolul de săptămâna acesta cu o invitație la evenimentul “Social Network Strategy” ce va avea loc pe 29 noiembrie 2011 la Crowne Plaza Hotel.
Evenimentul se adresează profesioniștilor în comunicare și marketing din companii și agenții de publicitate, oferind strategii și tactici de comunicare aplicabile în cea mai cunoscută rețea de socializare Facebook.
Participanții la eveniment vor avea ocazia să învețe cum să realizeze o campanie de succes pe Facebook, cum să antreneze comunitatea din jurul paginilor, cum să construiască cele mai potrivite strategii de comunicare sau concursuri pentru fani. De asemenea participanții vor putea obține informații relevante despre Facebook ROI și Facebook Insights.
Evenimentul va fi marcat de prezența unui invitat internațional, Helen McGee, Head of social - OMD International, marketer cu experiență de peste 12 ani în dezvoltarea unor soluții strategice și inovative, precum și câțiva experți locali, dintre care amintesc: Adriana Nestoriuc - Group Brand Manager- CSD- PepsiCo România, Marian Ignat – Director Direct Banking- Bancpost, Cristina Apostolescu – Interaction Planner MEC etc.
La finalul evenimentului participanții vor primi un eBook gratuit ce va conține informații utile și relevante despre cum poți să-ți gestionezi o campanie eficient pe Facebook.
Așadar dacă vrei să participi la eveniment atunci poți să te înscrii direct de pe site-ul http://www.strategy.socialnetworks.ro/2011/.
Acum revenind la articolul pe care îl am de scris :D
În acest fel Zynga ar fi al treilea mare gigant social media care se listează la bursă, dupa Linkedin și rețeaua socială chineză RenRen.
Prima listare fusese anunțată pentru luna septembrie 2011, însă aceasta a fost amânată ca urmare a fluctuațiilor foarte mari întâlnite pe piața bursieră la acea data, cel mai probabil listarea urmând a se face pe 24 noiembrie 2011.
Zynga, care a depus 1 miliard de dolari pentru un IPO în luna iulie, va urma o ofertă de către Groupon Inc, liderul online-coupon, ale cărei acțiuni au crescut 31% în prima lor zi de tranzacționare, adică pe 4 noiembrie.
Săptămâna trecută, Zynga și-a actualizat prospectul pentru a demonstra că 6,7 milioane de utilizatori erau utilizatori plătitori comparativ cu 5,1 milioane de utilizatori plătitori înregistrați în perioada similară a anului anterior. Veniturile aproape ca s-au dublat, ajungând astfel la 828,9 milioane dolari.
Fondată în 2007, Zynga oferă jocuri online gratuite, veniturile acesteia provenind din vânzarea de obiecte virtuale cum ar fi: o casă citadină în „CityVille” sau un șantier naval în „Empires & Allies”. Morgan Stanley și Goldman Sachs Group Inc (GS) sunt cei care gestionează oferta.
Acțiunile Zynga vor fi tranzacționate la Bursa de Valori Nasdaq sub simbolul ZNGA.
Eu una abia aștept să văd dacă va avea loc o primă listare la bursă a companiei Facebook și când se va petrece acest lucru. ( se preconizează pentru anul 2012). :-?
Acum nu ne rămâne decât să așteptăm ca aceste 2 evenimente să aibă loc ca să vedem ce concluzii putem trage.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu