joi, 24 noiembrie 2011

Facebook vs. Twitter vs. LinkedIn : Facebook - unealtă eficientă de marketing?

Permițând accesul facil, direct și gratuit la un număr semnificativ de potențiali clienți, Facebook, Twitter și LinkedIn au devenit parte din orice campanie de promovare online.
Cum poate deveni Facebook o unealtă eficientă de marketing?
1. Creați un Fan Page
Fan Page-ul este soluția venită de la Facebook pentru promovarea afacerii tale, a activitații tale. Firmele își pot crea o pagină Facebook care să le reflecte numele, iar, în acestea, pot exista link-uri spre site-ul companiei sau spre paginile de vânzare online, așa cum fac, de exemplu, Amazon sau Ticketmaster.
Clienţii sau potenţialii clienţi pot deveni fani ai paginii dvs. având posibilitatea să primească noutăţile cu privire la promoţii, produse sau alte informaţii despre compania dvs.
O pagină pe Facebook nu are limită de fani și oferă avantaje administratorului său, precum: statistici amănunţite, defalcate pe orice perioadă, plus posibilitatea de a crea taburi personalizate şi de a utiliza aplicaţii complementare.
2. Info. Pentru a vă face cunoscută afacerea, completarea informațiilor de bază, precum domeniul de activitate, produsele comercializate, serviciile disponibile, adresa, descrierea pe scurt a firmei, este foarte importantă.
3. Taburi personalizate. Taburile funcţionează ca nişte pagini ale unui website, putând avea un conţinut personalizat, precum un mesaj de întâmpinare a fanilor noi, concursuri, formulare de înscriere la promoţii etc. Pentru a adăuga taburi noi, personalizate, puteţi folosi aplicaţia "Static FBML", care permite să încărcaţi, printre altele, imagini, videoclipuri, prezentări şi text în format FBML, similar celui HTML. Lăţimea unui document încărcat într-un tab poate fi de maximum 520 de pixeli; lungimea este variabilă.
4. Fiţi activi, utili. Lansați sondaje/chestionare și concursuri
• publicați știri sau link-uri către articole/produse noi de pe site-ul dvs.;
• puneți la dispoziția clienților dvs. informații despre vreo promoţie, extindere teritorială, participarea la un târg, schimbarea programului de lucru cu clienţii sau vreun alt eveniment;
• cereţi-le părerea despre produsele care le plac sau despre modul în care cred ei că aţi putea să vă îmbunătăţiţi serviciile;
• lansați concursuri având ca premii un produs nou lansat pe piață sau un serviciu plătit pentru a atrage clienții prospecți .
5. Fiţi autentici și memorabili. Facebook oferă o masă uriașă de informații, iar pagina dvs. trebuie să iasă în evidență. Oamenii s-au săturat de promovarea agresivă şi de mesaje de tip SPAM, dar şi de mesaje cu un conţinut slab, pompoase ori exagerate. Transmiteţi informaţii reale şi corecte, construiţi o comunicare inteligentă şi formulaţi mesaje coerente şi simpatice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu