joi, 17 noiembrie 2011

Pareri personale...Facebook vs. Google+





Avand in vedere acest subiect, destul de mediatizat in ultima vreme, am decis sa imi deschid un cont si pe Google+. Am auzit diverse pareri in legatura cu acest site de socializare, majoritatea fiind bune. Nu as putea sa spun ca imi place mai mult decat Facebook, deoarece inca nu m-am obisnuit cu el. Ce e drept, sunt "client" vechi Facebook totusi. Parerile oricum sunt impartite, unii spunand ca Google+ e copia Facebook, iar altii ca platforma e mai interesanta decat Facebook.

Cu toate acestea, de cand a aparut Google+, cei de la Facebook fac update-uri daca nu zilnice, atunci saptamanale. Este clar ca Google+ reprezinta o concurenta de temut, fiecare incercand sa fie mai bun decat celalalt.

In ceea ce ma priveste, as putea sa spun urmatoarele: ambele se aseamana din anumite puncte de vedere...aplicatii...jocuri....etc. Ceea ce m-a incantat la Google+ in momentul in care mi-am facut contul, a fost faptul ca mi-au aparut sugestii de prieteni pe care i-am adaugat in liste deja personalizate (prieteni, familie, cunostinte). Acest lucru, la Facebook nu apare. Toata lumea este "la gramada".

Ceea ce am incercat din nou pe G+, sunt jocurile, care APROPO, au o sectiune doar a lor. Nu apar notificari cum ca ai primit invitatie pentru jocul "X" , ca pe Facebook. Notificari care invadeaza spatiul si home page-ul! Iar pentru a juca un joc pe G+, nu este necesar sa dau cateva click-uri la cateva pagini ca sa accept aplicatia sau sa postez pe wall faptul ca ma joc....cum apar pe Facebook.

Aceasta este parerea mea proprie si personala despre cele doua retele. Google+ are cateva avantaje in comparatie cu Facebook. Insa rivalitatea va face ca ambele sa evolueze....este prea curand sa ne dam seama cine va "castiga" in final.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu