marți, 29 noiembrie 2011

MySpace/ MySpace Music

MySpace este unul dintre cele mai mari retele de socializare cu aproximativ 125 de milioane de utilizatori. Original inspirat de Friendster, MySace a crescut repede devenind cea mai mare retea de socializare din lume, inainte sa fie intrecut de Facebook.
Industria muzicala este in cautarea urmatorului act, iar reteaua de socializare MySpace intentioneaza sa le furnizeze, devenind astfel cea mai mare incercare a industriei muzicale de a genera venituri din publicitate in schimbul de muzica online gratis.
Idee este simpla: sa ofere orice farama de muzica , inclusiv versiuni noi si majoritatea cataloagelor marilor case de discuri-Universal Music Group, Sonny BMG Music, Entertainment Warner Music Group si EMI. Ar putea fi cel mai bun “mariaj”. Cu 120de milioane de utilizator la nivel mondial si 35 de milioane de utilizatoriunici in fiecare luna, MySpace e ceea ce are nevoie industria muzicala si anume atentia tinerilor si cel mai important lucru este faptul ca acestia iubesc muzica.
Dar este MySpace capabil sa convinga elitele sa ramana suficient timp pentru a face bani pentru o industrie muzicaladornica sa incaseze profitul de pe urma vanzarilor digitale de muzica? MySpace Music a demonstrat in ultima vreme faptul ca este un serviciu elegant care ofera un motor de cautare impresionant si un player care permite utilizatorilor sa personalizeze zeci de liste de redare.
Utilizatorii MySpace pot cauta in listele altora si pot obtine alerte pop-up de la artistii ale caror piese sunt cantate, iar cel mai mair avantaj este muzica gratis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu