Retailerul eMAG poarta discutii cu dealeri auto in vederea vinzarii masinilor pe internet, iar daca se va gasi un model de afaceri fiabil, aceste vanzari vor fi demarate. Se sustine ca vor trebui parcursi mai multi pasi pentru a determina clientii sa cumpere masini prin internet, insa spun ca e posibil si ca dealerii auto se arata interesati de idee .
eMAG are tendinta de a-si diversifica gama de produse cautand companii partenere ce pot sa ii livreze eficient produsele in toata tara. Autoturismele reprezinta o solutie, iar compania poarta discutii in acest sens.
“Cel putin la inceput nu ma astept ca cineva sa comande o masina prin internet si apoi sa astepte sa-i vina in fata blocului sau cu siguranta ca procentul celor care ar face asta ar fi foarte mic (…) E vorba de o strategie in multi pasi, sa-l aduc pe om mai aproape de aceea masina, sa-l fac intai sa comande un drive-test, sa ia un voucher“,
“Dealerii sunt dispusi acum sa faca mult mai mult decat acum trei ani, ofera usor drive-teste, ti-ar aduce si masina acasa, totul poate functiona si intr-un model online“.
Radu Apostolescu – vicepresedinte si director de dezvoltare
“Ganditi-va ca la o masina de 7.000 – 8.000 de euro ar fi un pret cu 10% mai mic, iar 7-800 de euro chiar conteaza“
Iulian Stanciu - director general eMag
Si sustine ca avantajele acestui nou model de comercializare s-ar concretiza prin reducerea costurilor pentru dealeri, implicand astfel un pret mai mic pentru clienti la achiziteonare. Pe langa aceasta se poate ontroduce un drept de retur in 30 zile asemenea produselor actuale comercializate de eMAG in vederea motivarii clientilor de a cumpara, dar acest lucru nu se stie inca daca va fi posibil deocamdata.
In prezent se poarta discutii cu dealeri auto, iar una dintre companii a venit cu o propunere ce presupune personalizarea unei masini al carei marca nu este dezvaluita inca cu sigla si elementele specifice eMAG, fiind ceva asemanator cu seriile limitate Logan Kissfm si Sandero Orange ale marcii Dacia.
Aceasta Idee de vanzari prin internet nu este una complet noua, care s-a discutat si in industria auto, iar unul dintre oficialii Dacia a declarat ca in primavara marca Dacia va infiinta un astfel de program pilot de vanzari prin internet la nivel european pentru a testa reactia pietei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu