joi, 24 noiembrie 2011

Gigya, o modalitate de optimizare pentru business-urile online


Gigya, o modalitate de optimizare pentru business-urile online

Dupa cum deja stim cu totii si dupa cum am facut referire si in articolul trecut, social media constituie noua modalitate de a realiza afaceri, de aceea tot mai multi jucatori importanti de pe piata globala, cum ar fi multinationalele, utilizeaza acest instrument pentru a-si atinge obiectivele, insa a sti sa folosesti in mod eficient canalele si retelele sociale in cadrul unui business este destul de dificil.

Rolul pe care platforma Gigya il detine, este acela de a optimiza site-ul unei companii, din punct de vedere al datelor cu caracter social ale clientilor existenti, prin adaugarea de informatii suplimentare de pe Facebook, LinkedIn sau Twitter, consolidand caracteristicile sociale esentiale intr-o singur “instrument”.

Pentru a integra retelele sociale cu platformele e-commerce, elementele principale ale platformei de start a Gigya sunt widgeturile, plug-inurile si social commerce.

In prezent companiile pot avea acces la profilul social al vizitatorilor si la datele provenite din activitatea acestora de pe site-urile firmelor (continut recomandat altora, comentarii) prin intermediul tehnologiei Gigya “Identify Management Platform”.

Aceasta platforma mai genereaza un sistem de inregistrare de tip “cloud”, astfel ca site-urile sa poata stoca o baza de date unica a unei retele de site-uri.

Astfel pentru companii exista beneficiul de a putea actualiza date despre utilizatori, deoarce informatiile furnizate de acestia la inregistrare se modifica pe parcurs si ceea ce este cel mai important este ca entitatile ajung sa cunoasca tot mai multe date despre comportamnentul consumatorilor.

Spre exemplu, in cazul utilizarii acestei platforme de catre o firma de imbracaminte, exista avantajul ca in dreptul fiecarui produs din magazinul virtual se afla un buton de “Share”, iar prin apasarea lui, informatia este transmisa pe Facebook, MySpace, LinkedIn si alte canale cu scopul de a creste numarul de vizitatori in site, si implicit a potentialilor cumparatori. Un lucru cert este ca atunci cand un brand ne place foarte mult, noi tindem sa transmitem acest lucru mai departe.

In general Gigya se adreseaza companiilor cu o activitate de cel putin un an pe piata locala si care se pot evidentia prin produse unice, diferentiate.

Ceea ce mi se pare nemaipomenit din punct de vedere al existentei acestei platforme este ca entitatile isi pot reduce costurile, deoarece pentru a face rost de date nu mai trebuie sa renumereze alte persoane.

Lunar, Gigya inregistreaza peste 280 de milioane de utilizatori pentru mai mult de 500000 de site-uri, avand de asemenea un portofoliu larg de clienti printre care se numara Compania Coca Cola, Fox Sports, MTV, VH1, Adobe, Intuit si multi altii. Se previzioneaza ca la sfarsitul anului, compania Gigya de pe piata sociala va atinge pragul de 600 milioane USD.

Mai nou Gigya a inceput sa monitorizeze profilurile utilizatorilor de pe LinkedIn, deoarece se pare ca numarul acestora a cunoscut un trend ascendent notabil, de la un procent de 3% pana la 20% in ultima jumatate a acestui an, conform Webnews.

Totodata, pentru a evita ca utilizatorii sa se plictiseasca din cauza site-urilor statice, companiile pot utiliza serviciul furnizat de catre compania Gigya specializata in marketing social si anume “Game Mechanics”.

Astfel cele mai importante functii ale Gigya sunt:

-permite inregistrarile sociale

-transmiterea rapida a impresiilor printr-un trafic tot mai accentuat pe retelele sociale- cu scopul de a atrage noi vizitatori

-consolidarea angajamentului social

-furnizarea de analize, proceduri, consultare si sprijin- pentru eficientizarea fiecarei implementari

Pentru cine este interesat, platforma Gigya este de asemenea disponibila iPhone-urilor, iPad-urilor si sistemelor Android.

In final pot spune ca Gigya joaca un rol esential in mediul de afaceri, deoarece furnizeaza companiilor posibilitatea de a studia consumatorii si utilizatorii online, ceea ce reprezinta enorm din punct de vedere al marketingului online.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu