Firmele de cercetare au demonstrat că utilizatorii Internetului sunt tineri, cu studii, şi cu o poziţie financiară bună. Voi prezenta rezultatele cerceterii:
- Studiul realizat de Commerce Net /Nielsen în 1997 a aratat faptul ca femeile reprezintă 42% din populaţia on-line
- Vârsta utilizatoriilor de Internet este în medie de 34,9 ani
- Venitul familiei populaţiei utilizatoare de Internet este în medie de 50,000USD
S-a constatat că Internetul este cel mai puternic mediu de informare care a existat vreodată. Puterea de captare a oamneilor a depaşit chiar şi puterea televiziunii.
Veniturile din afacerile pe Internet în 2001 a raportat o creştere extraordinară, de 161%.
La începutul acestei expansiuni masive a publicităţii pe Internet populaţia din SUA a cheltuit peste 16 mil USD pentru achiziţionarea de medicamenteprin intermediul Internetului. De asemenea pentru achiziţionarea de jocuri on-line populaţia globului cheltuieşte foarte mulţi bani.
Piaţa Internetului s-a dovedit a fi disponibilă oricând şi oricui având o acoperire în întreaga lume şi o disponibilitate de 24h din 24.
Creşterea acestor afaceri pe Internet se văd în rapoartele specialiştiilorca fiind excepţionale. Numai din 2003-2004 creşterea este de 40%.
Pentru reuşita în afaceri pe Internet site-ul trebuie să aiba pe lângă un conţinut bun şi o atracţie spectaculoasă, pentru ca, degeaba conţinutul este interesant dacă acest conţinut la prima vedere nu atrage atneţia potenţialiilor cumpărători on-line.
Se estimează o creştere de 4400 de site-uri web zilnic, aceasta demonstrează interesul populaţiei pentru tot ceea ce este on-line.
Informaţiile apărute pe Internet nu sunt întotdeauna corecte, deoarece se produce şi o pierdere a informaţiei de la o personă la alta cum ar fi "telefonul fără fir".Însă aceste pierderi se produc în cazul forumurilor, acolo unde oamenii comentează, işi dau cu părerea . Practic o persoană care intră pe aceste forumuri nu mai citeşte informaţia corectă, ci doar acele comentarii ale persoanelor înscrise în aceste forumuri.
Pe parcursul aniilor serviciile comerciale s-au dezvoltat foarte mult , populaţia putea accesa de acasă magazinele electronice, acest lucru era mul mai complex decât comunicarea business- to-business.
Au apărut şi nenumărate nemulţumiri din partea utilozatoriilor aşa zişi tradiţionali, aceştia fiind profesori, cercetători, studenţii. Aceştia consideră că Internetul este un mediu pentru schimbul de informaţii şi nu un mediu publicitar.
Începuse să explodeze această utilizare intensivă a Internetului. Existau fel de fel de servicii adresate tuturor maselor. Această răspândire explozivă a început să afecteze presa si mass-media determinândui pe aceştia să scoată noi genuri de publicaţii. Costurile pentru publicaţiile on -line sunt mult mai mici decăt cele tipărite , audienţa este maximă, iar informaţiile sunt infinite , având acces în întreaga lume.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu